Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر  در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد انتخابات خرمشهر ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس وعملیات بیت المقدس گفت: برگزاری انتخابات، جلوه عملی تحقق مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با هم فکری و هم افزایی ارکان اجرایی و نظارتی انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و مشارکت حداکثری مردم ولایت مدار شهرستان خرمشهردر پای صندوق های رای باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های هیات اجرایی ، نظارت و بازرسی تصریح کرد: یکی از ارکان مهم انتخابات مسئله امنیت است که بحمدالله با هوشیاری نیروهای امنیتی شاهد یک امنیت پایدار و تضمین شده در شهرستان هستیم.

او با بیان اینکه درانتخابات گذشته شهرستان خرمشهر پایلوت برگزاری انتخابات الکترونیکی بود افزود: بدلیل محدودیت هایی که در دستگاههای الکترونیکی وجود دارد ما برای برگزاری انتخابات غیرالکترونیکی برنامه ریزی کرده ایم و تاکنون 128 دستگاه احرازهویت برای آپدیت شدن به مرکز استان ارسال شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری  120 نفر کاربر برای شعب اخذ رای پیش بینی شده که در هر شعبه یک نفرکاربر برای دستگاه احراز هویت در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر 110 شعبه اخذ رای در نظر گرفته است که 92 شعبه ثابت و 18 شعبه سیار می باشد که 63 شعبه ثابت در مدارس ،20 شعبه در مساجد و حسینیه ها و 9 شعبه در ادارات دولتی مستقر خواهند شد.

او با اشاره به انتخاب اعضای هیات اجرایی که از معتمدین شهرستان وافرادی متعهد و انقلابی هستند گفت : در جلساتی که با اعضای هیات اجرایی داشتیم ابعاد انتخاباتی را تبیین و بر رعایت اصل بی طرفی ، قانون مداری و اجرای مر قانون تاکید نمودم .

حیدری ادامه داد: به حمدلله عزیزان هیات اجرایی در بررسی صلاحیت داوطلبین با توجه به داشتن شناخت کافی و براساس اصل بی طرفی و رعایت انصاف و تقوا اظهار نظر کرده اند.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: در مجموع پس از بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی، نظارت شهرستان و نظارت استان  138 نفر از داوطلبین  تایید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری برگزاری انتخابات شهرستان خرمشهر هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هرچه بهتر فرایند اجرایی تمام‌الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آن‌ها که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات