Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از اطفای کامل حریق در ارتفاعات مشرف به کوه‌های «نارک» تا «انبارشاهی» در شهرستان گچساران و استان کهکیلویه و بویر احمد خبر داد؛ عملیات اطفای حریق در ارتفاعات کرمانشاه ادامه دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از بروز آتش سوزی در سه منطقه از کشور طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: این آتش سوزی‌ها در اثربالا رفتن دما در این مناطق و گرم شدن تا دمای ۴۸ درجه و خشکی مناطق جنگلی رخ داده است، اما در مواردی علت اصلی این آتش سوزی خطا‌های انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلبان محمد مهدی نوری آل آقا افزود: این آتش سوزی‌ها که از عصر روز پنج شنبه آغاز شده بود پس از مهار دوباره به دلیل سقوط کنده‌های باقی مانده به ارتفاعات پایین دست فوران کرد.

وی اظهار کرد: امدادگران و تیم پروازی تا ۴۸ ساعت بعد از بروز حادثه برای پایش منطقه در محل آتش سوزی باقی ماندند.

وی تصریح کرد: چهار تیم از شهرستان‌های بویراحمد، باشت و چرام با نیرو‌های دولتی و طبیعت دوستان شهرستان گچساران برای اطفای حریق در این منطقه مشارکت داشتند.

خلبان محمد مهدی نوری آل آقا خاطرنشان کرد: یکصد نفر نیروی امدادگر برای مهار آتش سوزی ارتفاعات گچساران مشارکت کردند و در کنار بالگرد آب پاش برای انتقال نیرو‌ها به ارتفاعات سخت‌گذر از بالگرد استفاده شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آتش سوزی در مناطق گچساران کهکیلویه و بویر احمد و فیروز آباد استان فارس اطفا گردیده، اما عملیات اطفای حریق هوایی در استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

وی همچنین از اعزام بالگرد به مناطق دچار حریق در استان کرمانشاه خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش سوزی اطفای حریق اطفای حریق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

دریافت 3 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین،حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است.

چندکارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه‌های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش‌سوزی شده است.

اولین تصاویر از حریق در هتل پارسیان کوثر محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

کد خبر 847595 منبع: ایسنا برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی

دیگر خبرها

  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند