Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه در چهار دوره گذشته پیشرفت‌های نسبتاً خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم، تاکید کرد: می‌دانیم که مسیر روشنی را باید طی کنیم ولی مسائل جدی و مهم کماکان باقی مانده است که باید حل و فصل شود.

«سید عباس عراقچی» عصر امروز در بدو ورود به وین و در آستانه نشست کمیسیون مشترک برجام گفت:امروز دور جدید مذاکرات ما با کشورهای ۱+۴ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در چهار دوره گذشته پیشرفت‌های نسبتاً خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم. 

وی با بیان اینکه می‌دانیم که مسیر روشنی را باید طی کنیم ولی مسائل جدی و مهم کماکان باقی مانده است، اظهار داشت: این مسائل باید حل و فصل شود. از امروز دوباره مذاکرات را شروع می‌کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه بتوانیم به راه‌حل‌های نهایی دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه درباره دیدارهای دوجانبه هیات ایرانی تصریح کرد: طبیعی هست که نشست اصلی یک محملی است که در کنار آن، مذاکرات به صورت دو و چند جانبه، رسمی و غیررسمی آغاز و برگزار می‌شود. حتی پیش از شروع جلسه کمیسیون مشترک گفت‌وگوهای دوجانبه داشتیم. همین الان ملاقات بسیار خوبی با هیات روسیه داشتم. یک بار با هم مسائلی که در مذاکرات باید به آن پرداخته شود، مرور کردیم و الحمدالله اشتراک مواضع خوبی هم در اکثر موارد داریم. 

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره‌کننده ایران صبح امروز برای شرکت در پنجمین دور مذاکرات برجام، تهران را به مقصد وین ترک کرد.

دور پنجم مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره چگونگی اجرای کامل و موثر برجام امروز (سه‌شنبه) در شهر وین پایتخت اتریش آغاز خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 عباس عراقچی کمیسیون مشترک برجام برجام لغو می شود مذاکرات وین مذاکرات وین در مورد برجام سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری