Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@02:28:32 GMT

باقری: برای خدمت به تیم ملی دنبال پست نبودم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۶۴۵۴

باقری: برای خدمت به تیم ملی دنبال پست نبودم

به گزارش فارس، کریم باقری با اشاره به حضور موقت خود در تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: دو، سه روز قبل از سوی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال به من پیشنهاد شد تا به تیم ملی کمک کنم. من در این زمینه، مذاکرات و مشاوره‌های زیادی داشتم و در نهایت با سنجیدن تمام جوانب و با هماهنگی مدیریت باشگاه و کادرفنی تیم، تصمیم گرفتم تا اواخر خردادماه و به صورت موقت، تیم ملی را همراهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این سال‌ها برای موفقیت پرسپولیس جنگیدم و از این به بعد هم در کنار پرسپولیس خواهم بود اما وقتی پای تیم ملی به میان بیاید، همه ما موظف به کمک و همراهی هستیم. تیم ملی متعلق به همه ایرانی‌هاست و موفقیت آن به نام همه مردم کشورمان نوشته می‌شود. 

مربی موقت تیم ملی تصریح کرد: پس باید با هر شکل و عنوانی، به این تیم کمک کرد. من هم قصدم این است که در همین برهه حساس و باتوجه به نیاز کادرفنی تیم ملی، وارد اردو شوم. بعد از اتمام بازی‌ها نیز، دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم و در خدمت تیم خواهم بود.

باقری در خصوص نقشی که در تیم ملی برعهده دارد، تصریح کرد: برای خدمت به تیم ملی به دنبال پست نبودم اما قرار است به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ و مربی تیم ملی فعالیت کنم. البته اگر قرار به مسئولیت‌های بیشتری هم باشد، می‌پذیرم.

وی اضافه کرد: از مردم ایران می‌خواهم برای کسب سهمیه جام جهانی از تیم ملی حمایت کنند. امیدوارم بتوانیم با مجوز حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال در جهان، به کشورمان بازگردیم و یک جشن ملی دیگر را پشت سر بگذاریم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی در نهایت گفت: با تعداد زیادی از بازیکنان فعلی تیم ملی در گذشته کار کرده‌ام و از یکدیگر شناخت کاملی داریم. این موضوع می‌تواند به سودمان باشد. تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا تجربیاتم را در اختیار بازیکنان قرار بدهم و در کنار هم بتوانیم یک اتفاق شیرین را رقم بزنیم.

باقری تصریح کرد: می‌دانم که کار بسیار دشواری در پیش داریم اما تیم ملی همیشه در سخت‌ترین شرایط ممکن، کارهای بزرگی انجام داده و باید بتوانیم با تلاش، تمرکز، ایجاد فضای آرام و بدون تنش، حمایت همه‌جانبه و بهره بردن از استعداد فوتبالیست‌های ایرانی، یک افتخار تاریخی دیگر را برای فوتبالاین مملکت رقم بزنیم.

منبع: الف

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

بر اساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم‌الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد