Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ارتقاء هلیلان از بخش به شهرستان مهم ترین عامل و فرصتی مطلوب برای بهبود زیرساخت های این منطقه است، گفت: همدلی و هماهنگی بین مردم هلیلان و فعالیت های جهادی می تواند این شهرستان را به جایگاه شایسته خود برساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار ریاست بنیاد علوی و جمعی از سران قبایل و ایلات شهرستان هلیلان، اظهار کرد: بنیاد علوی به دستور مقام معظم رهبری در محروم ترین شهرستان ها جهت تحقق عدالت اجتماعی، خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در شهرستان هلیلان، یادآور شد: همدلی و هماهنگی بین مردم مناطق مختلف هلیلان از جمله زردلان گرمسیر و سرد سیر، جاجیوند، کهره و شهرک توحید در کنار دلسوزی، پای کار بودن، اطلاع و اشرافیت بنیاد علوی نسبت به ظرفیت ها و مشکلات موجود این شهرستان می تواند هلیلان را به جایگاه شایسته خود برساند.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان هلیلان، یادآور شد: ارتقاء هلیلان از بخش به شهرستان مهم ترین عامل و فرصتی مطلوب برای بهبود زیرساخت های این منطقه متناسب با امکانات و ظرفیتهای موجود در استان است.

 

امام جمعه ایلام  با تاکید بر وجود برخی مشکلات ساختاری در کشور، تصریح کرد: کشور در شرایط سخت تحریم ها به سر می برد و در مسیر ارتقاء سیاسی یک منطقه، بسیاری از کاستی ها، طبیعی است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به مشکلات اخیر در حوزه تامین نیروی کشور، گفت: در دولت فعلی درصد تحقق توسعه در حوزه برق و آب بر اساس پیش بینی برنامه ششم توسعه صورت نگرفت و شهرستان هلیلان نیز از این شرایط مستثنی نیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: رویکرد بنیاد علوی در شهرستان هلیلان یک حرکت جهادی است که می تواند در آینده ای نزدیک منجر به کاهش فاصله اجتماعی موجود شود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، گفت: نقش انقلاب اسلامی در جهان فراتر از تصور موجود است، نمونه آن نیز نقش جبهه مقاومت در بین مردم فلسطین و لبنان است که از لاک دفاعی به صورت تهاجمی تغییر یافته و اراده خود را بر رژیم اشغالگر قدس و آمریکا تحمیل می کند.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی ابرقدرت های جهان، افزود: آمریکا خود اذعان می کند که در کشور آمریکا و درون خانه هایشان مورد تهاجم انقلاب اسلامی قرار گرفته و با  چالشی جدی مواجه اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کشور ادامه انقلاب انبیاء الهی است که با فطرت انسانی نیاز معنوی جامعه را برطرف می کند.

 

وی با اشاره به برخی مفاسد اقتصادی داخل کشور، گفت: چنانچه بخشی از این منابع مالی برگشت داده شود و در اختیار سامانه گرمسیری در نوار مرزی استان ایلام هزینه شود، ۲۹ هزار هکتار زمین لم یزرع یا دیم زیرکشت خواهد رفت.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، گفت: در صورت کاهش مشارکت مردم در انتخابات، هزینه های عمران و آبادانی مناطق محروم بایستی صرف تامین امنیت ملی و تقویت توان نظامی کشور شود.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: دشمن سال هاست تلاش می کند امید را از جامعه اسلامی کشور دور کرده و ناامیدی نسبت به آینده را بین جوانان ترویج دهد.

 

وی با اشاره به خودکفایی و دستاوردهای عظیم علمی، دفاعی و موشکی کشور، یادآور شد: پیشرفت های چشمگیر کشور موید پیش بینی رهبر معظم انقلاب است که فرمودند با وجود تمام مشکلات نسبت به آینده امیدوار هستم.

 

امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به ظرفیت سرمایه گذاری خیرین در بخش خصوصی و همراهی مسئولین اجرایی استان با بنیاد علوی، خاطرنشان کرد: اشتغالزایی در شهرستان هلیلان چهره فرهنگی و اقتصادی این شهرستان را آشکار خواهد کرد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد علوی هلیلان امام جمعه توسعه شهرستان هلیلان امام جمعه ایلام انقلاب اسلامی حجت الاسلام بنیاد علوی کریمی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود

مهاجم برزیلی اسپرز امیدوار است ترکیب اسپرز برای فصل آینده، به طور محسوس تقویت شود. 

ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، از هیجان خود نسبت به تغییرات آتی که برای تیم تحت نظر آنژ پوسته کوعلو در نظر گرفته شده است، صحبت کرد.

طرفداری | به گزارش ایونینگ استاندارد، سرمربی اسپرز هفته گذشته رویکرد خود را برای بازار نقل و انتقالات تابستانی تشریح کرد و ابراز اطمینان کرد که باشگاه از او برای ایجاد «تغییرات اساسی» در تیم حمایت خواهد کرد. این در حالیست که باخت‌های پیاپی تاتنهام در هفته‌های پایانی فصل، آن‌ها را در آستانه از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان قرار داده است.

به نظر می‌رسد یک بازسازی اساسی در تابستان محتمل است و ریچارلیسون مشتاق است تا «تیمی بسیار رقابتی‌تر» را ببیند.

ما نسبت به فصل گذشته فوتبال پویاتر و به اصطلاح، ظریف‌تر و زیباتری بازی کرده‌ایم. ما پیشرفت کرده‌ایم، خیلی هم پیشرفت کرده‌ایم و همان‌طور که این هفته اعلام شد، سرمربی تغییراتی ایجاد خواهد کرد. بنابراین من فکر می‌کنم او در فصل آینده یک تیم بسیار رقابتی‌تر را جمع می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود