Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@04:04:52 GMT

تجمعات انتخاباتی در مکان‌های سربسته ممنوع

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۶۶۷۳

تجمعات انتخاباتی در مکان‌های سربسته ممنوع

آفتاب‌‌نیوز :

جمال عرف اظهار کرد: براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری، ساعت ۲۳ شب گذشته شورای نگهبان اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده را اعلام کرد و در ادامه وزیر کشور ستاد ویژه را تشکیل داد.

وی ادامه داد: به لحاظ ماده ۶۰ قانون انتخابات، دو روز وزارت کشور مهلت دارد بعد از اعلام اسامی، آنرا منتشر کند اما ما کمتر از یک روز این کار را کردیم و ساعت ۲۳ شب گذشته اسامی به ما واصل شد و ساعت ۱۴ امروز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در قالب اطلاعیه ۱۵ معرفی شدند و در ادامه وارد مرحله تبلیغات خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات کشوردرباره تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این بخش ضوابط خود را دارد و با توجه به کرونا، اقداماتی در ستاد مدیریت ملی کرونا انجام و پروتکل ها ارزیابی شد و بحث هایی با وزارت بهداشت داشتیم که در نهایت در اول خرداد تصمیمات در این باره، مصوب و ابلاغ شد که تبلیغات مدیریت شود.

عرف درباره یکی دو شاخص اصلی تبلیغات ریاست جمهوری این دوره عنوان کرد: تجمعات در مکان های سربسته نداریم مگر در ستادهای نامزدها که براساس رنگ بندی شهرها است. در شهرهای زرد ۳۰ تن، نارنجی ۲۰ و در شهرهای قرمز ۱۵ تن می توانند در ستاد کار را دنبال کنند.

وی ادامه داد: اصل و اساس این است از مکان های روباز و محیط های دانشگاهی استفاده کنیم و درخواست داریم نامزدها و روسای ستادهای استانی پروتکل ها را رعایت کنند و مبنای کار است.

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: کمیسیون تبلیغات امور را نظارت خواهند کرد و در این بخش نظارت بر تبلیغات را در حوزه رسانه ها خواهیم داشت. در بحث رعایت پروتکل بهداشتی نظارت بر عهده وزارت بهداشت است و در کنار این وزارتخانه، استانداران و مسوولان استانی نیز وظیفه دارند بر رعایت پروتکل ها نظارت کنند.

عرف یادآور شد: از ظرفیت رسانه ملی و برنامه های متنوع این رسانه و صدا و سیمای استان ها پیش بینی شده که استفاده شود و فضای مجازی نیز در اختیار است. حداکثر تبلیغات در این بخش است و حداقل تبلیغات چهره به چهره خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری تجمعات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس یک نماینده دیگر به خانه ملت راه خواهد یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران