Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت روز مقاومت و آزادی گفت از این پس در ماه می دو پیروزی بزرگ را جشن میگیریم، پیروزی سال ۲۰۰۰ و نیز پیروزی غزه در سال ۲۰۲۱.

به گزارش برنا، سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله به مناسبت سالروز فرار نظامیان رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در ۲۵ ماه می ۲۰۰۰ معروف به «عید مقاومت و آزادسازی» آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیروری اخیر مقاومت در غزه در برابر صهیونیست ها اظهار داشت این پیروزی بزرگ و عظیم را به مردم و گروههای مقاومت در فلسطین تبریک می گوییم.

نصرالله افزود: از این پس در ماه می دو پیروزی بزرگ را جشن میگیریم، پیروزی سال ۲۰۰۰ و نیز پیروزی غزه در سال ۲۰۲۱

دبیرکل حزب‌الله با بیان اینکه رهبران گروه های مقاومت فلسطین و فرماندهان شاخه های نظامی در این نبرد اخیر بسیار درخشیدند، خاطر نشان کرد از همان لحظه نخست حوادث غزه، به همراه برادرانم در لبنان و خارج از لبنان ، آخرین تحولات را دنبال میکردم.

وی تصریح کرد نقش عظیم حاج قاسم سلیمانی سرور شهدای مقاومت، در حمایت از مقاومت لبنان را یادآور می شویم که سبب پیروزی مقاومت بر دشمن شد.

نصرالله افزود آزادسازی خاک لبنان در ماه می سال ۲۰۰۰، آغاز گر دیگر پیروزی ها بود، در آن روز مقاومت پیروزی اش را به فلسطین اهدا کرد، زیرا هدف اصلی آنجاست.

دبیرکل حزب الله اظهار داشت نتایج پیروزی سال ۲۰۰۰ ، نتایجی راهبردی بود، از این رو سران دشمن درباره خطرات راهبردی آن شکست هشدار دادند. آن پیروزی، دشمن و دوست و مساله فلسطین و نزاع را در مقابل راهبردی متفاوت قرار داد.

وی تاکید کرد مقاومت فلسطین در برابر اقدامات رژیم اشغالگر در محله شیخ جراح، موضعی تاریخی و قاطع اتخاذ کرد.

نصرالله با انتقاد از برخی کشورهای عربی به علت عدم اتخاذ موضع جدی درباره تحولات اخیر فلسطین افزود با وجود تمام آنچه که در فلسطین میگذشت، برخی کشورهای عربی به سازش روی می آوردند و برای ترمیم چهره رژیم صهیونیست تلاش میکردند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت غزه با عملی کردن تهدید خود در پاسخ به اقدامات رژیم اشغالگر در قدس، دوست و دشمن را غافلگیر کرد.

وی بیان داشت آنچه که غزه انجام داد، در تاریخ نزاع با دشمن، گامی ویژه، تاریخی و بسیار ارزشمند است چرا که تحول تاریخی در نبرد "شمشیر قدس" آن بود که غزه برای حمایت از قدس و اهالی قدس وارد عمل شد و نه برای حمایت از غزه.

نصرالله خاطرنشان کرد نبرد "شمشیر قدس" نشان داد که صهیونیست ها باید خوب بدانند که می بایست در تخمین ها و برآوردهای خود تجدید نظر کنند.

وی با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تعرض به مقدسات اسلامی، افزود اسراییلی ها باید بدانند که در صورت توهین به مقدسات، پاسخ به آن به مرزهای مقاومت غزه محدود نخواهد شد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه معادله ای که باید به آن دست یابیم، آن است که تجاوز به قدس، یک جنگ منطقه ای به دنبال دارد، گفت آنگاه که اسراییلی ها دریابند که در برابر معادله "قدس در مقابل یک جنگ منطقه ای" قرار گرفته اند، خواهند فهیمد که هرگونه اقدام، نتیجه اش زوال و نابودی این رژیم خواهد بود.

نصرالله افزود زمانی که مقدسات اسلامی و مسیحی در مقابل خطری جدی قرار میگیرند، دیگر خطوط قرمز معنا و مفهومی ندارد... از نتایج نبرد "شمشیر قدس" احیای فرهنگ و روحیه مقاومت به عنوان تنها راه برای بازپس گیری زمین است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی لبنان غزه فلسطین خاک حزب الله کشورهای عربی تجاوز جنگ زمین رژیم صهیونیستی غزه لبنان حسن نصرالله دبیرکل حزب الله سال ۲۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد