Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای، اتفاقاتی که روز گذشته در  اصفهان رقم خورد را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده:

«به خاطر اتفاقات اخیر پیرامون پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و تمامی ارگان‌های تصمیم‌ساز می‌خواهیم وارد عمل شوند و این بار با بررسی همه جوانب و همچنین احکام قاطع، دست افرادی که پشت‌پرده اتفاقات بوده و درصدد آسیب رساندن به جامعه ورزش و خصوصا باشگاه پرسپولیس هستند، را کوتاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در بخشی دیگری آمده:

«باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نشان داده آرامش و حفظ شئون اخلاقی را در دستور کار دارد و با هرگونه اغتشاش، درگیری، تجمعات غیرقانونی، شایعه‌پراکنی و رفتارهای دور از شأن و شئون ورزش پهلوانی صددرصد مخالف است. باشگاه پرسپولیس هرگز موافق رفتارهای خشونت‌آمیز نبوده و خواستار برخورد شدید با خاطیان است. ما اعتقاد داریم رفتار این‌چنینی نه تنها باعث آسیب به فوتبال می‌گردد بلکه وجهه فوتبال ایران را در سطح بین المللی مخدوش می‌سازد.»

بیانیه پرسپولیس این طور خاتمه می‌یابد:

«تمام حقوق این باشگاه در اتفاقات اخیر مورد پیگیری دقیق قضایی قرار می‌گیرد و امیدواریم قانون در قبال بی‌مسئولیتی عده‌ای که خارج از زمین فوتبال به دنبال کسب امتیاز و قهرمانی هستند، از سوی نهادهای تصمیم‌ساز در داخل فدراسیون و همچنین مراجع حقوقی معتبر به شدیدترین شکل ممکن اجرا شود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اصفهان پرسپولیس اصفهان پرسپولیس ذوب آهن سپاهان لیگ برتر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان