Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۰ اظهار کرد: بر اساس اعلام و هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی سازمان سنجش از ۸ خرداد تا اول تیر ثبت نام آزمون‌های الکترونیکی و تمامی مصاحبه‌ها به شیوه مجازی انجام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: زمان مصاحبه آزمون دکتری در هر دانشکده متفاوت است بنابراین اسامی داوطلبانی که چند برابر ظرفیت به دانشگاه علم و صنعت معرفی شده اند را در سامانه آموزشی دانشگاه بارگذاری کرده ایم و افراد می‌توانند با وارد کردن کد‌های مربوطه وارد سایت شوند و مدارک خود را در آن جا به ثبت برسانند.

واحدی تصریح کرد: بارگذاری مدارک علمی دانشجویان دکتری باید قبل از تاریخ اعلام شده برای دعوت به مصاحبه انجام شود. ظرفیت مجموع پذیرش برای داوطلبان دکتری حدود ۳۵۰ نفر است؛ با توجه به حدنصاب‌های تعیین شده حدود ۳۰۰۰ داوطلب به دانشگاه ما اعلام شده است.

مدارک لازم برای جلسه‌ی مصاحبه‌ی کنکور دکتری ۱۴۰۰

- مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات

- مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات

- شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش

گواهی مبنی بر اینکه عضو هیئت علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد( برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند).

- تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی

گفتنی است، تمامی مدارک اعلام شده باید همراه با مدارکی که به صورت مستقل از سوی دانشگاه‌های مصاحبه شونده اعلام می‌شود، از سوی داوطلب ارائه شود.

بیشتر بخوانید

آغاز ثبت نام مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری در دانشگاه تهران از امروز

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت مصاحبه دکتری آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت منتشر شده اند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در صورت تمایل به انتخاب رشته باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه باید تکمیل شود.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6089703

دیگر خبرها

  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای