Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:42:36 GMT

سفر یک هیأت سوری به عربستان

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۷۲۵۲

سفر یک هیأت سوری به عربستان

هیأتی از وزارت گردشگری سوریه برای شرکت در چهل و هفتمین نشست کمیته سازمان جهانی گردشگری در خاورمیانه که در ریاض برگزار می‌شود، به عربستان سفر کرد. - اخبار بین الملل -

به  گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دیروز هیأتی از وزارت گردشگری سوریه به سرپرستی «محمد رامی ضوان مرتینی» وزیر گردشگری برای شرکت در چهل و هفتمین کمیته سازمان جهانی گردشگری در خارومیانه، به ریاض سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبگاه السیاسه، این هیأت دولتی سوریه به دعوت رسمی وزارت گردشگری عربستان و سازمان جهانی گردشگری به ریاض سفر کرد.

قرار است هیأت گردشگری سوریه در مراسم افتتاحیه دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی گردشگری در خاورمیانه و کنفرانس رونق گردشگری که قرار است به مدت دو روز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (امروز و فردا) برگزار شود، شرکت کند.

چندی پیش روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم گزارش داد که در جریان دیدار یک هیات بلندپایه سعودی با بشار اسد درباره بازگشایی سفارت عربستان در دمشق توافق صورت گرفته است.

رای الیوم در ادامه گزارش داد که طرف در جریان این دیدار توافق کردند به عنوان نخستین گام برای از سرگیری روابط در تمام زمینه‌ها، عربستان سفارت خود را در دمشق بازگشایی کند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه اخبار عربستان سعودی سوریه اخبار عربستان سعودی سازمان جهانی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق