Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق پرسپولیس درخصوص شرایط خود و همچنین پرپسولیس به صحبت پرداخت.

برانکو ایوانکوویچ بدون شک یکی از محبوب‌ترین مربیان تاریخ پرسپولیس در نزد هواداران این تیم است. این مربی بعد از دوران تاریکی که پرسپولیس در چند فصل پیاپی پشت‌ سر گذاشت، با حضور در این تیم افتخارات زیادی را برای پرسپولیس کسب کرد.

برانکو تا آستانه فتح لیگ قهرمانان هم پیش رفت اما در نهایت به عنوان نایب قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی امیدوار است که موفقیت‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد و آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان را هم تجربه کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم؛ متن مصاحبه برانکو ایوانکوویچ به شرح زیر است. ترجمه و هماهنگی این گفت‌وگو توسط رضا چلنگر صورت گرفته است.  

وضعیت عمان را در مسابقات مقدماتی جام جهانی چطور ارزیابی می‌کنید، این تیم می‌تواند به جام جهانی صعود کند؟

در حال حاضر یک برنامه کوتاه مدت را پایه‌ریزی کردیم و هدف ما این است که از دور اول به مرحله بعدی راه یابیم و سپس به جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. طبیعتا در دور نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی شرایط برای همه تیم‌ها دشوار خواهد بود ولی من تیمی بسیار با انگیزه در اختیار دارم که می‌تواند شانه به شانه با تیم‌های دیگر رقابت کند. اینکه چه پیش خواهد آمد، کسی با خبر نیست و حتی تیم‌های مثل ژاپن، استرالیا، عربستان، ایران، عمان و ... هم نمی‌توانند این را پیش‌بینی کنند که چه تیم‌هایی راهی جام جهانی خواهند شد. چیزی که وجود دارد در اختیار داشتن یک تیم پرتلاش است و فدراسیون فوتبال عمان هم انگیزه دارد و مردم عمان هم از تیم ملی حمایت می‌کنند. خوشحالم سرمربی این تیم هستم.

چرا در چند نوبت شایعه جدایی شما از تیم ملی عمان مطرح شد، اختلافی با فدراسیون فوتبال این کشور داشتید؟

خودتان می‌گویید شایعه و این مسائل در حد شایعاتی است که از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود. روابط من با فدراسیون فوتبال عمان بسیار خوب است و با شیخ سالم رئیس فدراسیون فوتبال عمان بسیار رابطه خوبی دارم. از شرایطی که از لحاظ قرارداد خودم و همکارانم و امکاناتی که در اختیارمان گذاشتند راضی هستم. به آینده روشن این تیم امیدوارم.

و البته شایعه مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با شما هم مطرح شد.

این شایعات از محافلی خاص با منظوری خاص ایجاد شده و این موضوع آسیب‌های سنگین و جبران‌ناپذیر به فدراسیون فوتبال و مسئولان جدیدش وارد می‌کند. کادر فنی هم تمرکزش را از دست می‌دهد و مهمتر از همه مردمی که تنها امیدشان به تیم ملی است، آسیب می‌بینند. آنهایی که شایعه حضورم در تیم ملی را مطرح کردند قصد بدی داشتند و با سوءنیت این کار را انجام دادند. هیچ مذاکره‌ای بین من و فدراسیون فوتبال ایران انجام نشده و اعتقاد من این است که باید از اسکوچیچ و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی ایران حمایت شود.

 ایران به جام جهانی صعود می‌کند؟

ایران به دلیل اشتباهاتی که سرمربی سابقش (مارک ویلموتس) انجام داد در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است، اگر ایران از این گروه صعود کند یکی از قوی‌ترین شانس‌ها برای صعود به جام جهانی خواهد بود. ایران واقعا بازیکنانی با کیفیت دارد اما مسئله مهم این است که آنها از این مرحله عبور کنند. کادرفنی و مسئولان فدراسیون هم در به وجود آمدن این وضعیت سخت تقصیری ندارند ولی باید از این مانع عبور کنند. در واقع ایران فرصتی برای اشتباه ندارد.

دوست دارید یک بار دیگر در پرسپولیس مربیگری کنید؟

بیش از 4 سال فوق‌العاده زیبا را در پرسپولیس سپری کردم و رابطه‌ای خوب بین من و هواداران و همچنین اکیپ‌های همراه تیم وجود داشت. هرگز در زندگی ورزشی‌ام این خاطرات را از ذهنم پاک نخواهم کرد. در حال حاضر مسئله مهم این است که پرسپولیس خیلی خوب مسیرش را جلو می‌برد و آمارها نشان می‌دهد که این تیم چقدر با کیفیت است. پرسپولیس در این چند سال در لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی داشته و امسال هم نتایج خوبی گرفته است. اگر پرسپولیس در فینال سال گذشته شانس داشت قهرمان آسیا می‌شد. امیدوارم امسال این تیم بر جام لیگ قهرمانان بوسه بزند.

پرسپولیس‌ برای قهرمانی در آسیا چقدر شانس دارد؟

آمارها سمت پرسپولیس را می‌گیرد که استمرار خوبی در موفقیت‌هایش داشته است. فقط امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و پرسپولیس با کمی شانس بیشتر قهرمان شود.

به نظر شما تیمی که هدایتش را گابریل کالدرون بر عهده داشت قوی‌تر بود یا تیم فعلی با هدایت یحیی گل‌محمدی؟

هر دو مربی بسیار خوب تیم را جمع کردند و اجازه ندادند پرسپولیس از مسیرش دور شود. آنها با استفاده از فلسفه‌ خودشان توانستند کیفیت تیم را بهتر کنند و این را در بازی‌هایی که از پرسپولیس دیدم حس کردم. به سختی می‌توان گفت کدام تیم قوی‌تر است. در فصل آخر که من هدایت تیم را بر عهده داشت نتوانستیم به دلیل محرومیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی بازیکنی را جذب کنیم اما خوشبختانه الان گل‌محمدی با نگرش خوبش بهترین‌های ایران را جذب کرده و آنها را در سیستم تاکتیکی مورد نظرش جا داده است. 

سبک بازی تیم پرسپولیس با هدایت شما، چه فرقی با سبک ‌بازی پرسپولیس‌ِ فعلی دارد؟

تا جایی که توانستم بازی‌های پرسپولیس را تماشا کنم، یحیی گل‌محمدی همان سیستم 2-4-4 را که در پدیده و ذوب‌آهن به خوبی اجرا کرد، در پرسپولیس هم با کیفیت بالا اجرا می‌کند و سبک بازی پرسپولیس هوادارپسند است. گل‌محمدی کاملا به تیمش اشراف دارد و تفاوت چندان زیادی وجود ندارد. پرس زیادی می‌کردیم و این پرسپولیس هم با پرس‌های شدید حریفش را زمین‌گیر می‌کند.

با توجه به رقابت میلیمتری سپاهان و پرسپولیس، شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌دانید؟

به سختی می‌توان پیش‌بینی کرد و کار هر دو تیم برای قهرمان شدن سخت است. همه چیز بستگی به این دارد که کدام تیم کمتر خسته شود، مصدومان کمتری داشته باشد و بدشانسی هم نیاورد. این فاکتورها مهم هستند.

برخی معتقدند سپاهان با توجه به بازی‌های آسان‌تر کار راحت‌تری برای قهرمانی دارد. نظر شما چیست؟

به هیچ وجه سپاهان و پرسپولیس و حتی استقلال بازی راحتی ندارند. در لیگ ایران حریف آسان وجود ندارد و هر تیمی می‌تواند تیم‌های بالای جدول را غافلگیر کند. این صحبت‌ها بیشتر صحبت‌های هواداری است و این را نمی‌پذیرم که حریف آسان وجود داشته باشد. شما دیدید که حتی استقلال که تیمی پرطرفدار و ریشه‌دار است دچار برخی نوسان‌ها شد.

سید جلال حسینی همچنان در پرسپولیس می‌درخشد. درخشش او برای شما جالب توجه نیست؟

سید جلال باعث افتخار فوتبال ایران و پرسپولیس است که در نزدیک 40 سالگی با این کیفیت بالا فوتبال بازی می‌کند. او ذره‌ای افت نداشته و موفق شده امتیازهای حیاتی در این فصل و فصل گذشته برای پرسپولیس کسب کند. برای او آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم خداوند بازیکنانی مثل سید جلال را برای فوتبال ایران حفظ کند.

برخی از هوادران استقلال معتقدند پرسپولیس در این سال‌ها توسط دولت و‌ فدراسیون‌حمایت شده و ‌دلایل قهرمانی‌هایش همین حمایت‌های دولت است. شما این موضوع را می‌پذیرید؟

به هیچ وجه این را نمی‌پذیرم. اگر این حمایت‌ها وجود داشت دچار مشکلات شدید و بزرگ مالی نمی‌شدیم. حتی گاهی اوقات پرسپولیس با درآمدزایی‌اش و موفقیت‌هایش به دولت کمک کرده است. می‌دانیم که دولت مالک هر دو باشگاه است و این خلاف منطق است که خیال کنیم دولت یک بازویش را فدای بازوی دیگری کند. از طرف دیگر به آمار برگردیم و اشتباهات داوری بیشترین آسیب را به پرسپولیس زد که البته این اشتباهات سهوی بوده است. در دوره من و بعد از من این مسائل دیده شد.

به نظر شما استقلال چرا 8 سال است که قهرمان لیگ ایران‌ نشده؟

استقلال تیمی مطرح و ریشه‌دار در ایران است. این طبیعی است که گاهی تیم‌های بزرگ دچار بحران شوند ولی آنها هم باید تلاش کنند تا یک ثبات در ساختار باشگاه و تیمشان ایجاد کنند. وقتی پایه‌ریزی درستی صورت بگیرد، بروز اشتباهات کم می‌شود و تیم می‌تواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. استقلال برای موفقیت باید ثبات داشته باشد.

اگر زمان به عقب برمی‌گشت باز هم‌ پرسپولیس را ترک‌ می‌کردید؟ فکر می‌کنید این تصمیم درست بود؟

بیش از 4 سال در پرسپولیس بودم و زمانش رسیده بود که آرام آرام جدا شوم تا تغییرات جدید در باشگاه صورت بگیرم. باید می‌رفتم تا ایده‌های نو در پرسپولیس شکل بگیرد و ثابت شد که ارزیابی من اشتباه نبود. بعد از من کالدرون و گل‌محمدی آمدند که ایده‌هایی نو داشتند، مسئولان باشگاه هم با ایده‌های نو توانستند شرایط خوبی ایجاد کنند و انضباط مالی هم به شکل خوبی برقرار شد. فکر کنم اشتباهی مرتکب نشدم و وقتش رسیده بود تا این جدایی صورت بگیرد. پرسپولیس هم خوشبختانه گام‌های محکمی برداشته است.

مهمترین مشکل فوتبال ایران از نظر شما چیست؟

مشکلی که چندان چشمگیر باشد ندیدم. در کنار زیرساخت‌های که ایجاد شده، باید تامین مناسب مالی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد رکورد تاریخی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری واکسن ایرانی زدند / عکس ایرانِ جهانی، قسمت سوم | بهترین ها به جام جهانی نرسیدند، حیف از گل های پرویز کبیر لوئیس سوارز: کومان مربی نبود و تنها یک زیردست بود؛ فهمیدم او شخصیت ندارد! رسمی؛ هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال ایران لیگ قهرمانان جام جهانی برای قهرمان گل محمدی تیم ملی نظر شما تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست سلامت از روی خطوط صورت و چروک پیشانی

هر فرد ، ویژگی های مختلف و منحصر به فردی روی صورت خود دارد و حتی افراد دوقلو نیز تفاوت های کاملاً مشهود با یکدیگر دارند و در نتیجه نمی توان دو نفر را یافت که عیناً مثل هم باشند.

به گزارش نمناک، تفاوت های ظاهری مانند تفاوت شخصیتی افراد می باشد که هیچ دو نفره یکسانی را در آن نمی توان پیدا کرد مثلاً شاید شنیده باشید که افراد با لب های برجسته و پر، افراد صبوری هستند و افراد با لب های نازک کم حرف می باشند و در واقع بسیاری اعتقاد دارند که می توان ویژگی های فرد را از روی اجزای صورتش متوجه شد و به همین دلیل نمی توان آن را پنهان کرد و در واقع می توان گفت که صورت یکی از بهترین قسمت ها برای پی بردن به شخصیت فرد می باشد.

تشخیص مشکلات جسمی افراد از روی چین و چروک های صورت 1. خط های افقی روی پیشانی:

اگر متوجه شدید که دارای خط های افقی روی پیشانی خود هستید یا آن را روی پیشانی شخص دیگر تشخیص دادید، این موضوع به این معناست که خودتان یا این شخص درگیر ترس هایی می باشید و به همین دلیل این ترس ها خودشان را با خطوط و چروک روی پوستتان نشان می دهند و در حقیقت به این خطوط، خطوط نگرانی می گویند. این خط ها گاهی اوقات به دلیل مصرف شکر و چربی می باشد و در کل اگر با چنین خط هایی مواجه شدید ، حتما سلامتی خود را بررسی کنید.

اگر بر روی پیشانی خود قرمزی خاص یا رگ های خونی کوچکی را مشاهده کردید و به علائمی مانند تنگی نفس، سرگیجه، تپش قلب، احساس سوزش یا درد در بازوی چپ دچار گشتید ، ممکن است مشکل قلبی داشته باشید بنابراین باید یک متخصص قلب مراجعه نمایید زیرا پیش از بروز یک حمله قلبی نوعی رنگ جزئی سبز متمایل به آبی روی پیشانی ظاهر می شود.

اگر پیشانی شما قرمز یا پوسته پوسته شده ممکن است دستگاه گوارش شما دچار اختلال شده باشد و این امر نشانه خشکی دستگاه گوارش باشد. بروز جوش بر روی پیشانی نیز به علت عدم انجام فرآیند سم زدایی از بدن می باشد.

2 و 3:خط های عمودی بین ابرو ها:

احتمالا متوجه خط های عمودی بین ابروهای خود شده اید . اگر چه بعضی از افراد هرگز این خط ها را ندارند. البته تفاوتی در این بین وجود دارد و بعضی از افراد با اخم کردن و بعضی از افراد بدون اخم کردن هم این خط ها را دارا هستند و مثلا بعضی از آن ها تنها یک دانه از آن خط ها را دارند و بعضی دیگر چند تا از آن ها را دارا می باشند. خط های عمودی به این معنا است که شخص مبتلا به مشکلات کبدی می باشد.

4. خط افقی روی بینی:

اگر در بالای بینی خود خط افقی داشتید و تقریباً این خط ها بین چشمان شما بود ، این موضوع به این معناست که احتمالاً نوعی واکنش آلرژیک داشته اید.

اگر روی نوک بینی یا اطراف بینی شما جوش وجود داشت ، ممکن است به ناهنجاری های داخلی دچار شده باشید . همچنین وجود جوش روی بینی ممکن است به علت غذای مصرفی شما باشد پس به غذایتان توجه نماید . مصرف غذاهای تند ، چرب و شیرین موجب بروز جوش روی بینی می شود و ممکن است شما را دچار عوارضی همچون سوء هاضمه، یبوست و یا اسهال نماید .

مصرف زیاد غذاهای محرک مانند قهوه و یا استرس و ناراحتی شدید نیز موجب قرمزی یا پارگی های مویرگی در اطراف پل بینی خواهد شد.

5. چروک چشمی:

منظور از این چروک ها خط هایی هستند که در گوشه بیرونی چشم یک فرد پدیدار می شوند و هر چقدر این خط ها قدیمی تر و پهن تر شوند ، فرد ضعف بینایی بیشتری پیدا می کند اما اگر شما هم این خط ها را داشتید و هیچ مشکلی را در چشمان خود و بینایی خود احساس نمی کردید ، احتمالاً به مشکلات کبدی مبتلا هستید.

6. خط های سیاه زیر چشم:

یکی دیگر از وضعیت های رایج پوستی، خط های سیاه زیر چشم می باشد که معمولا بعضی از افراد با بالا رفتن سن بیش از همیشه دچار این مشکل می شوند اما این موضوع برای جوان ها هم ممکن است اتفاق بیفتد.

این موضوع اصلا ربطی به کم خوابیدن ندارد و دلیل آن کم آبی در بدن فرد است که یکی از راه های مقابله با این مشکل ، کاهش میزان مصرف قهوه و نمک است پس سعی کنید که نوشیدن آب را در پیش بگیرید و تا جایی که می توانید مصرف آن را افزایش دهید.

7. خط های روی گونه ها:

مرکز گونه ها جایی هست که احتمال وجود چروک در آن وجود دارد اما معمولاً این موضوع تا قبل از سن 70 سالگی اتفاق نمی افتد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که قبل از این سن این موضوع را تجربه کردید ، احتمالاً دستگاه گوارش تان دچار مشکل می باشد یا این که سینوس های شما در خطر هستند و در هر مورد بهتر است که یک چکاپ پزشکی داشته باشید.

گونه راست:

اگر روی گونه راست تغییر رنگ ، مشکلات پوستی و لکه مشاهده نمودید ، سلامت ریه ها و دستگاه روده بزرگ شما در خطر است. بروز آکنه خفیف، لکه های اگزما و یا قرمزی جزئی روی گونه راست نشانه این است که شما ممکن است به یک سرماخوردگی دچار شوید.

اگر روی گونه راست خود ، دارای اگزمای قرمزرنگ همراه با پوسته پوسته یا رنگ سبز هستید ، در معرض ابتلا به آلرژی های تنفسی یا آسم قرار دارید . علت بروز این علایم ، حرارت بسیار یا التهاب در سیستم تنفس یا فقدان اکسیژن در نتیجه گرفتگی برونشی می باشد.

گونه چپ:

اگر کنار پل بینی و روی گونه چپ خود، دچار پارگی مویرگی و قرمزی هستید ، ممکن است وضعیت سلامت شبکه کبد و کیسه صفرا شما در خطر باشد زیرا این علائم نشانه التهاب یا تجمع سموم در کبد است. فشار خون بالا و خشم فروخورده نیز با علائمی مانند وجود رگ های بیرون زده و متورم، قرمزی و جوش روی گونه چپ بروز می کند.

رنگ متمایل به زرد در زیر چشم چپ به علت وجود سنگ صفرا یا تری گلیسیرید و کلسترول بالا می باشد.برخی مسائل عاطفی مانند خشم و افسردگی نیز خود را به صورت مشکلاتی در این ناحیه نشان می دهد زیرا شبکه کبد و کیسه صفرا شامل سیستم عصبی می شود.

8. نوک بینی قرمز:

بسیاری از افراد هستند که فقط در هوای سرد دچار نوک بینی قرمز می شوند اما تعداد معدودی از مردم در حالت عادی نیز نوک بینی قرمز دارند و این موضوع را می توان یک نوع واکنش بدنی تلقی کرد. در حقیقت افرادی که نوک بینی قرمز بدون هیچ دلیل مشهودی دارند مبتلا به مشکلات قلبی یا کار کردن بیش از حد هستند.

9. خط خنده کاملا واضح:

بعضی از افراد خط خنده کاملاً واضحی دارند که معمولا در گوشه لب هایشان پدیدار می شود و گاهی اوقات این موضوع به علت خندیدن زیاد می باشد که مشکلی ندارد اما می تواند نشان دهنده این باشد که فرد به مشکلات مربوط به پانکراس یا حتی دیابت مبتلا است. بعضی از متخصصان معتقدند که خط های عمودی در این قسمت می تواند هشدار ضعف فرد باشد.

10. خط های عمودی در بالای لب بالا:

داشتن خط های عمودی در این قسمت اصلا شایع و رایج نیست و بنابراین اگر مبتلا به این مشکل هستید ، احتمالاً یا سیگاری می باشید یا این که ریه های شما دچار مشکل است.

11. چانه:

بروز تغییرات بر روی چانه نشانه های مربوط به سلامت کلیه و مثانه و سیستم هورمون ها و غدد را آشکار می سازد.اگر روی چانه شما به طور ناگهانی ، لکه های تیره ایجاد شد و تغییر رنگی در اطراف پوست چانه و دهان مشاهده نمودید ، ممکن است دچار مشکلاتی در کلیه و مثانه باشید.

آکنه عود کننده در اطراف چانه نشانه بر هم خوردن توازن هورمونی و تولید بیش از حد استروژن یا تستوسترون است.

شیار بین بینی و لب بالایی به سلامت اشاره مهمی دارد؛ اگرخطوط افقی و یا لکه و تغییر رنگ در این قسمت ظاهر شود نشان دهنده وجود برخی مشکلات باروری می باشد.

افرادی که چانه کوچکی دارند ، به بیماری های کلیه و مثانه مبتلا می شوند بنابراین باید با رعایت اصول رژیم غذایی و روش زندگی صحیح از این مشکلات جلوگیری کنند. پرخونی اطراف ناحیه چانه نیز نشانه فعال بودن زیاد کلیه ها به علت استرس بیش از حد و دائمی می باشد.

12. دهان:

دهان و لب ها با سلامت معده و روده کوچک در ارتباط است. پوست اطراف لب ها در 2طرف دهان به سمت گونه اسرار سلامت روده بزرگ را فاش می کند.

اگر لک ها یا نقطه رنگ پریده ای در اطراف لبهای شما بروز کرد ، می تواند نشان دهنده آلرژی غذایی ، حرکات ضعیف روده، نفخ و یا کاهش اشتها باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تست سلامت از روی خطوط صورت و چروک پیشانی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم