Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نفت هم دوباره فکری و کادرفنی‌اش به من اعتماد کردند و رابطه خیلی خوب با هم داریم، من هم سعی کردم در میدان زحمات آنها را جبران کردم.

فردین رابط در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی نفت مسجد سلیمان مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: مقابل ماشین‌سازی دنبال سه امتیاز بودیم، خداراشکر توانستم اولین گلم را در لیگ برتر به ثمر رسانم و برای تیم موثر باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گُل نتیجه زحمات تمام بازیکنان بود و امیدوارم این روند خوبی که نفت شروع کرده است، ادامه پیدا کند.

وی افزود: با اینکه از نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم؛ اما همه بازیکنان همدل و پشتیبان یکدیگر هستند. نتیجه این همدلی و زحمات کادرفنی ۷ امتیاز در سه مسابقه مقابل تیم‌های بزرگ لیگ‌برتر بود. امیدوارم با همین روند لیگ را به پایان برسانیم.

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به اینکه چرا با وجود حضور یک مربی واحد، فردین رابط در استقلال و نفت مسجدسلیمان تفاوت‌های زیادی دارند، تصریح کرد: من در استقلال سهل انگاری و اشتباه کردم که باعث شد در فوتبالم عقب بیفتم. محمود فکری در استقلال به عنوان یک جوان به من اعتماد کرد و چند بازی مرا به میدان فرستاد که واقعاً از وی تشکر می‌کنم. در نفت هم دوباره فکری و کادرفنی‌اش به من اعتماد کردند و رابطه خیلی خوب با هم داریم، من هم سعی کردم در میدان زحمات این عزیزان را جبران کردم.

رابط درباره مشورت و کمک‌های وریا غفوری به وی گفت: قبل از اینکه بازیکن استقلال باشم، هوادار این تیم بودم. آن زمان آرزو داشتم که کنار وریا غفوری بازی کنم و خدا را شکر این فرصت در استقلال برایم به وجود آمد. او کاپیتان تیم و بازیکن با تجربه‌ای است و بنده هم در زندگی ورزشی‌ام از وریا غفوری مشورت می‌گیرم. وقتی پیشنهاد انتقال قرضی‌ام به نفت مسجد سلیمان مطرح شد، با غفوری مشورت کردم او گفت به جایی برو که بازی کنی و وقتی تجربه‌ات زیاد شد به تیم کمک کنید.

وی پیرامون مصدومت محمد بلبلی گفت: بلبلی بازیکن خوبی است و رابطه خیلی صمیمی با یکدیگر داریم. متاسفانه او در بازی قبل مصدوم شد و باعث ناراحتی تمام بازیکنان شد. امیدوارم هرچه زودتر به تیم بازگردد.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اولین گُلم در لیگ برتر را به مردم مناطق محروم و مرزنشین کردستان تقدیم می‌کنم. امیدوارم تعداد فوتبالیست‌های کُرد در سطح اول فوتبال بیشتر شود و سهمیه نفت مسجدسلیمان هم در لیگ برتر حفظ شود. مردم مسجدسلیمان دلشان به این تیم فوتبال خوش است و با هر پیروزی آن خوشحال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعویض تلخ بلبلی در لیگ بیستم

انتهای پیام/

برچسب ها: فردین رابط فردین رابط

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان فردین رابط فردین رابط نفت مسجدسلیمان فردین رابط لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • (ویدئو) استتار بایدن در میان دستیارانش
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!