Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:02:58 GMT

نگرانی برای تامین بذر گندم و جو کشاورزان در سال آینده

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۷۴۱۱

نگرانی برای تامین بذر گندم و جو کشاورزان در سال آینده

به گزارش خبرنگار مهر، جواد صالحیان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت برنامه‌ها و یکی از نگرانی‌های سازمان جهاد کشاورزی بحث تأمین بذر و هسته‌های اولیه گندم، جو و حبوبات برای سال زراعی آینده است.

وی عنوان کرد: برنامه سازمان جهاد کشاورزی تأمین ۲۵ هزار تن بذر گندم و حدود پنج هزار تن بذر جو بوده است که به طور قطعی این برنامه محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: این نگرانی وجود دارد که بذر مورد نیاز برای کشت سال آینده را نتوانیم تأمین کنیم.

صالحیان با تاکید بر اینکه خواهشی که از همه کشاورزان عزیز داریم این بوده که از بذرهای خود مصرفی خودشان تا جایی که امکان دارد نگهداری کنند گفت: سازمان جهاد کشاورزی نیز تلاش خود را برای تأمین بذر مورد نیاز کشاورزان خواهد کرد.

کد خبر 5220756

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی لرستان بذر گندم حبوبات انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما کرمانشاه گرگان آمار کرونا آزادسازی خرمشهر واکسن کرونا اردبیل عکس استانها زلزله سازمان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان شهرستان فلارد پس از دو دهه انتظار، محقق شد و طرح فلارد یک کلید خورد.
رستمی افزود: طرح فلارد یک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با همکاری آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و کشاورزان روستای سندگان با ۴۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که باعث اشتغالزایی ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم خواهد شد.
سید ابوالحسن عدنانی مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم گفت: این طرح با هدف مدیریت روان آب‌های شهرستان فلارد برای زمین‌ها و باغات بالا دست، آبی معادل ۱۷۰ لیتر در ثانیه ۲۴۵ هکتار (۲۰۰ هکتار زراعت و ۴۵ هکتار باغ) را پوشش خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان