Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر به 80 میلیون یورو از فروش یک یا چند بازیکن نیاز دارد.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر ممکن است از این باشگاه جدا شود زیرا او نمی خواهد شاهد فروخته شدن یکی از بازیکنان مهم تیمی که خودش آن را ساخته باشد.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در حال حاضر از طرف مالکان چینی اینتر، تمایل به ملاقات رو در رو با آنتونیو کونته وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع استیون ژانگ، رئیس باشگاه مدتی قبل دستورالعمل های فصل آینده را به مدیریت ابلاغ کرده که در آن کاهش 15 تا 20 درصدی دستمزدها و همچنین جمع آوری حداقل 70 تا 80 میلیون یورو از فروش یک یا چند بازیکن باید در دستور کار مدیران نراتزوری قرار بگیرد. به دست آوردن چنین رقمی از فروش چند بازیکن دشوار تر است بنابراین احتمالا فروش یکی از بازیکنان مهم تیم نیاز خواهد بود.

اکنون دو مسیر وجود دارد: یکی كار دیپلماتیک مدیران اینتر جهت متقاعد كردن كونته (با حفظ قدرت تیم) و دیگری استعفای سرمربی ایتالیایی (یا توافق دو طرفه برای فسخ قرارداد). آسیلیو و ماروتا، دو مدیر اینتر استراتژی اتخاذ شده توسط باشگاه را برای کونته توضیح داده اند و این مربی باید به زودی در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. تنها نکته قطعی این است که اینتر به هیچ وجه قصد اخراج کونته را ندارد و می خواهد با او ادامه دهد و باید دید تصمیم سرمربی سابق چلسی و یوونتوس چه خواهد بود. روزهای آینده سرنوشت ساز خواهد بود.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد رکورد تاریخی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری واکسن ایرانی زدند / عکس ایرانِ جهانی، قسمت سوم | بهترین ها به جام جهانی نرسیدند، حیف از گل های پرویز کبیر لوئیس سوارز: کومان مربی نبود و تنها یک زیردست بود؛ فهمیدم او شخصیت ندارد! رسمی؛ هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم

ویکتور ومبانیاما ستاره اسپرز مطابق انتظار جایزه بهترین بازیکن سال اولی NBA را به خودش اختصاص داد. ویکتور ومبانیاما، فوروارد - سنتر تیم سن آنتونیو اسپرز، با کسب تمام 99 رأی اول از پنل رسانه‌ای، به عنوان بهترین بازیکن تازه وارد (Rookie of the Year) فصل ۲۴-۲۰۲۳ NBA انتخاب شد. برترین حرکات ویکتور ومبانیاما را تماشا کنید.

دانلود (78.5MB)

دیگر خبرها

  • دویدن جالب و منحصر به فرد آنتونیو رودیگر در جشن مادریدی ها / فیلم
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • سازمان اموال تملیکی ۳۲۴ ملک را به مزایده گذاشت
  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند
  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد