Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معا، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز سه شنبه به صورت تلفنی با «پیتر مائورر» رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفتگو کرد.

جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که مائورر در این تماس تلفنی تلاش ها و نقش کمیته بین المللی صلیب سرخ در نوار غزه پیرامون ارسال کمک های پزشکی و امدادرسانی به فلسطینی ها در نوار غزه را به اطلاع هنیه رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسماعیل هنیه» در این تماس تلفنی مجازات صهیونیست ها به دلیل ارتکاب جنایات ضدبشری در نوار غزه را خواستار شد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین تضمین آزادی عبادات و دسترسی به اماکن اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی را خواستار گردید.

هنیه از کمیته بین المللی صلیب سرخ خواست که به رویدادهای قدس اهتمام داشته باشد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در عین حال از رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ برای سفر به نوار غزه به منظور کسب اطلاع از اوضاع و پیامدهای تجاوز رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

هنیه همچنین از مائورر خواست که با سفر به قدس اشغالی و محله الشیخ جراح از نزدیک در جریان اوضاع فلسطینی ها و اقدامات رژیم صهیونیستی برای کوچاندن آنها و تخریب خانه هایشان و اقدامات علیه نمازگزاران و اماکن مقدس قرار گیرد.

کد خبر 5220759

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه جنبش حماس صلیب سرخ نوار غزه پیتر مائورر فلسطین انتفاضه رمضان 2021 نبرد شمشیر قدس رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا نوار غزه عراق ایران جنگ 12 روزه غزه سوریه روسیه آنتونی بلینکن آتش بس برجام کمیته بین المللی صلیب سرخ نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: در هفته هلال احمر با همراهی و مشارکت خیران، پزشکان داوطلب و دهیاری روستای کوهستانی بسک بخش مرکزی شهرستان تالش طرح کاروان سلامت ومعیشت ویزیت وداروی رایگان را برای اهالی روستای بسک روستا‌های اطراف اجرا شد.
علی احمدی با اشاره به اینکه در این طرح پزشکان ۲۲۶ خانوار را رایگان معاینه کردند افزود: ۱۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
وی گفت: ارزش دارو‌های رایگان و بسته‌های معیشتی جمعا ۲۰ میلیون تومان برآورد شد که با کمک خیران و پزشکان در این طرح جمع آوری شد.
رئیس جمعیت هلال احمر تالش با اشاره به اینکه پزشکان و خیران در طرح نیابت با خانواده پیروز شیخی پور جانباز جنگ تحمیلی دیدار کردند افزود: مربیان آموزشی هم به ۵۰نفر از اهالی این روستا امدادرسانی و کمک‌های اولیه را آموزش دادند.
دراین طرح ۴ پزشک عمومی و متخصص، ۲ پرستار و ۵ خیر و ۲۰ نفر از اعضای داوطلب و کارمند حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد