Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میثم پاریزی  شامگاه سه شنبه در حاشیه گردهمایی روسای ادارت ورزش و جوانان شهرستان های استان کرمان افزود: تاکنون ۵۷۰ پرونده در قالب ۶۴۴ نفر با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه داران آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به یکهزار و ۴۰۰ باشگاه در استان داریم اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان در حوزه های گوناگون حائز رتبه های برتر کشوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: این جایگاه‌های برتر استان کرمان به ویژه در بحث همگانی رتبه سوم و در روابط عمومی رتبه برتر کشور را کسب کرده که قابل تحسین است.

۲۲۰ خانه ورزش روستایی در کرمان احداث شد

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۲۰خانه ورزش روستایی در این استان تجهیز شده که طی ۲ ماه آینده ۷۰ خانه دیگر نیز به این میزان افزوده می‌شود. 

پاریزی با اشاره اینکه طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۶۰ هزار فضای ورزشی در استان افتتاح شده، افزود: این در حالی است که کل سرانه فضای ورزشی ساخته شده در استان از ابتدای تاسیس از سوی سازمان تربیت بدنی و وزارت، حدود یک میلیون متر مربع بوده که در مقایسه با این رقم طی ۲ سال اخیر، رشد بسیار چشمگیر و خوبی بوده است.

وی همچنین به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تأکید کرد: باید از سالن های چند منظوره، یکی را برای تقویت رشته های انفرادی اختصاص دهید تا باعث افزایش ظرفیت در کشف و پرورش استعداد ها شود.

وی بیان داشت: استان کرمان بیش از ۸۰ تیم ورزشی در لیگ های کشوری دارد که از این میزان بیش از ۴۵ رشته ورزشی در سطح لیگ های برتر قرار گرفته و این رقم نسبت به سایر استان ها از جایگاه خوبی برخوردار شده است.

ورزشکاران کرمانی چهار سهمیه پاراالمپیک کسب کردند

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان افزود: با توجه به نزدیک شدن به مسابقات المپیک وپارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو، چهار سهمیه برای استان کرمان کامل شده است.

وی اظهار داشت: این سهمیه‌ها برای رشته های تیراندازی با کمان، پرتاب با نیزه، دومیدانی و وزنه برداری تعلق گرفته و در این زمینه امیدواریم چهار سکوی برتر برای کشور و استانمان به‌دست آید.

پاریزی تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت های استثنائی و خوبی در حوزه ورزش دارد که امیدواریم با هدفمند شدن بودجه باشگاه های صنعتی و با ظرفیت های بومی سراسر استان، شرایط خوبی برای ورزش خود رقم بزنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان وزنه برداری دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان ویروس کرونا کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان وزنه برداری دولت اخبار کنکور جوانان استان کرمان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳