Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@02:03:51 GMT

عذرخواهی از علی لاریجانی بخاطر یک تهمت عجیب

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۷۷۶۷

عذرخواهی از علی لاریجانی بخاطر یک تهمت عجیب

به گزار خبرگزاری خبرآنلاین باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی که اخیرا داشته می گوید: آیت‌الله یزدی در یکی از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام خبری را درباره مذاکره علی لاریجانی با وزیر خارجه انگلیس خواندند که آقای آملی لاریجانی همانجا گفتند من به عنوان رئیس مجمع این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باهنر در گفتگو با خبر فوری ادامه می دهد: در همان جلسه آقای لاریجانی هم حضور داشت و در واکنش به بیانیه ای که قرائت شد گفت: در دو سه سال گذشته با هیچ مقام انگلیسی ملاقات نداشتم و اینطور هم نیست که من بتوانم ملاقاتی کنم و نظام متوجه آن نشود. بهرحال من رئیس مجلس هستم و شخص معمولی نیستم که بتوانم راحت بدون متوجه شدن نظام با کسی دیدار کنم

آقای آملی حفاظت مجمع را همانجا مامور کردند تا مساله پیگیری شود، بعد از مدتی آن دستگاه که تولیدکننده خبر بود عذرخواهی کرد و البته مرحوم آقای یزدی هم سادگی کرده بودند. 

27215

کد خبر 1518612

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی محمدرضا باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مصلحت» در شبکه دو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. این فیلم که برگرفته از یک اتفاق واقعی است؛ ماجرای پرونده «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان یکی از مقامات بلندپایه‌ قوه‌ی قضائیه است که مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر «مصلحت» انقلاب، سعی می‌کنند کسی دیگر را به جای او متهم جلوه دهند؛ اما در ادامه زمانی که آیت الله مشکاتیان درمی یابد فرزندش قاتل است سعی در اجرای عدالت دارد، و فرزند را تا چوبه دار می‌برد، اما در نهایت خانواده مقتول با دیدن این رفتار از یک مقام بلندپایه قوه قضائیه، از قصاص صرفنظر کرده و گذشت می‌کنند.

این فیلم سینمایی ۱۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • (عکس) لاریجانی و ناطق در سالگرد مطهری
  • تصاویری خاص از ناطق نوری و علی لاریجانی
  • ۲ عکس از چهره غمگین علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود