Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرف با بیان اینکه در این دوره از انتخابات تجمع در مکان‌های مسقف نخواهیم داشت به غیر از ستاد‌های نامزد‌ها که بر اساس رنگ بندی شهر‌ها صورت می‌گیرد، گفت: حداکثر تبلیغات باید در رسانه ملی، رسانه‌های استانی و فضای مجازی شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور شب گذشته (سه شنبه 4 خرداد) در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه در این دوره حداکثر تبلیغات باید در رسانه ملی، رسانه‌های استانی و فضای مجازی شکل بگیرد، گفت: ساعت ۲۳ دوشنبه 3 خرداد که شورای نگهبان اسامی را اعلام کردند در اولین فرصت وزیر کشور ستاد ویژه‌ای را تشکیل داد البته به لحاظ ماده ۶۰ قانون انتخابات ریاست جمهوری، وزارت کشور ۲ روز فرصت دارد که بعد از اعلام اسامی آن را منتشر کند؛ ولی ما کمتر از یک روز اسامی را منتشر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس عملاً ما وارد مرحله تبلیغات خواهیم شد که تبلیغات هم ضوابط خاص خود را دارد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه کشور در شرایط کرونایی قرار دارد اقداماتی در ستاد ملی مدیریت کرونا صورت گرفت و پروتکل مربوطه با کارشناسی و همکاری وزارت بهداشت صورت گرفت، ادامه داد: نهایتاً در اول خرداد در ستاد مصوب و ابلاغ شد و بر اساس آن تبلیغات را باید مدیریت کنیم.

 

عرف با تاکید بر اینکه در این دوره، تجمع در مکان‌های مسقف نخواهیم داشت به غیر از ستاد‌های نامزد‌ها که بر اساس رنگ بندی شهر‌ها صورت می‌گیرد، گفت: بر این اساس در شهر‌های زرد ۳۰ نفر، شهر‌های نارنجی ۲۰ نفر و در شهر‌های قرمز ۱۵ نفر امکان حضور در ستاد‌های نامزد‌ها را خواهند داشت.

 

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه اصل بر این است که از مکان‌های روباز مانند استادیوم‌ها یا محیط‌های دانشگاهی استفاده کنیم، افزود: نامزد‌ها به خصوص رؤسای ستاد‌های مرکزی و استانی حتماً پروتکل‌های بهداشتی را ملاحظه کنند چون این دستورالعمل‌های بهداشتی برای سلامتی خود و مردم می‌باشد که مبنای کار است.

 

عرف با اشاره به اینکه در کمیسیون تبلیغات دادستان یا نماینده، وزیر کشور یا نماینده و سایر افرادی که تعیین شده اند حضور دارند و بیشتر نظارت بر تبلیغات را در بخش رسانه‌ها مدنظر خواهند داشت، تصریح کرد: در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نظارت بر عهده وزارت بهداشت است، ولی استانداران و مسئولین استانی باید نظارت کافی انجام دهند و از ظرفیت رسانه ملی که برنامه‌های متنوعی برای نامزد‌ها تدارک دیده و همچنین از ظرفیت صدا و سیمای استان‌ها در صورت سفر نامزد‌ها هم استفاده می‌شود و ظرفیت فضای مجازی هم در اختیار است. در این ماه اگر درگیر پیک بیماری شویم عملاً تأثیر در مشارکت و سلامتی مردم خواهد داشت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عرف ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات فضای مجازی رسانه ملی نامزد ها رسانه ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر