Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حاج حسین کیانی:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر امام زمان(عج) و سلام و درود بر امام و با سلام بر شهدای کربلای ایران و سلام و درود بر امت شهیدپرور.

پدر و مادرم عزیزم امیدوارم مرا حلال کنید و از من راضی باشید، من با عشق و علاقه به توحید و نبوت و امامت و برقراری قسط و عدل و با اعتقاد به معاد و آخرت و آگاهانه برای دفاع از دین و کشور و رهبرم به جبهه آمدم.

عزیزان با رهبرى امام خمینی همیشه در صف حق علیه باطل با استعمار و استکبار بجنگید، مدافع محرومان دنیا باشید، برای گسترش فرهنگ قرآنی سعی کرده و هیچگاه امام عزیز را تنها نگذارید زیرا اگر رهبرى و جنگ تضعیف بشود انقلاب شکست مى‌خورد. پشتیبان ولایت و یاران امام باشید وخودتان را آماده کنید براى سختى‌هاى که در آینده پیش مى‌آید. این جنگ تا زمانى که صاحب اصلی او بیاید ادامه دارد و روز به روز با وجود دشمنان قسم خورده این کشور مشکلات ما هم  بیشتر خواهد شد زیرا آنها هر روز دنبال فتنه و آسیب به کشور هستند. آگاه باشید و مواظب این فتنه‌ها.

 خداوند این نعمت امام و انقلاب را به ما عطا کرده پس در رکاب خمینى بمانید و شهدا را مد نظر داشته باشید و راهشان را ادامه دهید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت امام خمینی جنگ با استعمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی