Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، رضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: کشت گل‌محمدی در این شهرستان به دلیل برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی افزایش یافته است و برداشت این محصول تا دو ماه در جلفا ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در صورت رخ ندادن حوادث غیرمترقبه و خسارت‌های ناشی از آن برای بخش کشاورزی، امسال افزون بر 50 تن گل‌محمدی در جلفا برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا با اشاره به میانگین تولید چهار تن گل‌محمدی در هر هکتار و اشتغال‌زایی در حوزه زراعت و باغبانی جلفا گفت: ارزش گل‌محمدی تولید شده امسال در این شهرستان 10 میلیارد ریال تخمین زده شده است.

عباسی با بیان اینکه در فصل گل‌چینی در جلفا روزانه 40 نفر کارگر مشغول به‌ کار هستند، ادامه داد: قرار گرفتن محصول گل‌محمدی در الگوی کشت، بهره‌وری و صرفه‌جویی در آب و داشتن نیاز پایین آبی از ویژگی‌های دیگر این محصول شمرده می‌شود.

انتهای پیام/60001/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی جلفا گل محمدی الگوی کشت رضا عباسی خبرگزاری فارس فارس تبریز باغبانی زراعت اشتغال گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • عطر گل‌محمدی در گلستان‌های کرمانشاه پیچید
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول