Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام از متقاضیان همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و آخرین فرصت ثبت نام نیز ۱۳ خرداد ماه است که تمدید نخواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و  قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ۳۶۱  نفر برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا تاکنون شهرستان خدابنده با ۱۵۴ نفر بیشترین متقاضی حضور در این مسابقات را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از شهرستان خدابنده  به ترتیب شهرستان‌های زنجان با ۱۰۵ متقاضی، طارم با ۳۶ متقاضی، ابهر با ۳۳ متقاضی، خرمدره با ۱۵ متقاضی و ایجرود با ۱۰ متقاضی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.و متاسفانه شهرستانهای ماهنشان و سلطانیه هنوز کمتر از ۱۰ شرکت کننده در این مسابقات دارند.

موسوی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ صورت گرفته تبلیغات برگزاری این مسابقات در فضای مجازی، مؤسسات قرآنی و مراکز قرآنی و امامزادگان و صدا و سیما انجام شده است، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا ۱۳ خرداد با مراجعه به سایت www.quraniran.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود برای حضور در این مسابقات اقدام کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی و  قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود حداقل 400 نفر برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کنند یادآور شد: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته مختلف شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم اعم از ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن ویژه شهروندان و افراد بالای 18 سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در بازه زمانی تیر و مرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق برگزاری این مراحل در شهرستان‌های مختلف استان متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم زنجان ثبت نام اجتماعی موسی موسوی معاون فرهنگی اوقاف زنجان چهل و چهارمین دوره دوره از مسابقات قرآن کریم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد