Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@00:05:44 GMT

گازرسانی به مناطق حاشیه مشهد کامل شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۸۱۴۹

گازرسانی به مناطق حاشیه مشهد کامل شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: محلات هدف و مناطق کمتر برخوردار مشهد که در قالب طرح بازآفرینی این کلانشهر تعریف شده‌اند به طور ۱۰۰ درصدی زیر پوشش خدمات گازرسانی قرار گرفته‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری افزود: ستاد بازآفرینی خراسان رضوی ۷۲ محله کم‌برخوردار را در کلانشهر مشهد به عنوان نقاط هدف بازآفرینی محسوب و اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت گاز خراسان رضوی نیز بر همین اساس خدمات گازرسانی را به متقاضیان واجد شرایط قانونی ساکن در همین مناطق به طور کامل ارائه کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: بر این اساس تاکنون ۱۴۳ هزار و ۸۸ علمک گاز متصل به شبکه سراسری گازرسانی در محلات کم‌برخوردار هدف بازآفرینی در مناطق حاشیه‌نشین کلانشهر مشهد نصب و راه‌اندازی شد.  

افتخاری افزود: این اقدامات در راستای اجرای سیاستهای کلی نظام و در چارچوب تسهیل ارائه خدمات عمومی و زیربنایی به ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون در همین چارچوب ۴۶۷ هزار و ۷۱۴ مشترک مستقر در مناطق کم‌برخوردار مشهد که به عنوان محلات هدف ستاد بازآفرینی در این کلانشهر شناخته شده‌اند از مزایای اتصال به شبکه سراسری گازرسانی منتفع و برخوردار گردیده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: پنج هزار و ۵۸۳ مشترک شرکت گاز، افراد زیر پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی هستند که انشعاب گاز و علمک مربوطه ب i طور رایگان برای آنها نصب و راه‌اندازی شده است.  

افتخاری افزود: طرحهای بازآفرینی و بازنگری در شبکه گازرسانی مشهد با توجه به رشد روزافزون جمعیت این کلانشهر و نیاز آن به تقویت شبکه، همچنان در حال اجراست.

وی ادامه داد: تاکنون در همین راستا ۳۳ ایستگاه جدید گازرسانی در سطح مشهد به ویژه مناطق کم‌برخوردار و حاشیه این کلانشهر ساخته و راه‌اندازی شده است.  

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ساخت ۱۳ ایستگاه گازرسانی دیگر در مناطق هدف ستادبازآفرینی خراسان رضوی، در برنامه عملیاتی شرکت گاز قرار گرفته است.

افتخاری افزود: ۲ طرح خط تغذیه و خط انتقال تقویتی شبکه گازرسانی نیز در همین چارچوب توسط شرکت گاز خراسان رضوی در بخش جنوبی کلانشهر مشهد در دست اقدام است.  

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی این شرکت را پیشگام در ارائه خدمت به مردم توصیف و بیان کرد: ۱۰۰ درصد جمعیت مناطق هدف بازآفرینی در مشهد که دارای مجوزهای قانونی هستند گاز دارند و شرکت گاز هیچ گونه محدودیتی برای ارائه خدمات به واحدهایی که قادر به ارائه مجوزهای قانونی باشند ندارد.

جمعیت ساکن در محدوده حاشیه‌ شهر مشهد افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تخمین زده شده که به تنهایی از جمعیت ۱۲ استان کشور بیشتر است.  

۲.۵ میلیون مشترک شهری و روستایی در سطح استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات شرکت ملی گاز ایران قرار دارند.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گازرسانی کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۶۳ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مهدی اله‌پور افزود: کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در سیزدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳ در شرایط پاک قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، امامیه، الهیه و ویلا مشهد پاک است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:هم اکنون کیفیت هوای ۱۹ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند