Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی همه خانی از اجرای طرح موتور سوار خوب در شهر تهران و تشویق موتور سواران قانونمند و اخطار جدی به راکبین موتورسوار متخلف خبر داد

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی گفت : طرح موتورسوار خوب با مشارکت اداره امور شهروندی شهرداری تهران  در سطح شهر تهران آغاز شده و به موتورسواران متخلف توسط عروسک داور فوتبال به صورت نمادین کارت زرد و قرمز دریافت می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح عروسک شبیه به داور معروف ایتالیایی کولینا به راکبین موتورسوار متخلف  به صورت نمادین کارت زرد و قرمز می دهد .

این مقام مسئول  گفت : پلیس راهور تهران بزرگ  در این طرح از تمام ظرفیت های فرهنگی در جهت ارتقا سطح فرهنگ ترافیک و کاهش تخلفات به خصوص در حوزه موتورسواران که آمار بالایی در بحث تصادفات جرحی  و فوتی دارند استفاده می کنند  .

همه خانی افزود : در واقع این طرح یک اقدام نمادین است که قرار است از ظرفیت بازیکن محبوب فوتبال جهت هرچه بهتر اثر گذاری برروی رفتارهای موتورسواران استفاده کرد .

او افزود :در این طرح جدید که  با مشارکت اداره امور شهروندی شهرداری تهران  و  با استفاده از شخصیت های جذاب فوتبالی و ورزشی مانند کریستین رونالدو و لیونل مسی  و  با توجه به جدیت داور ایتالیایی جناب پیر لویی جی کولینا داور معروف ایتالیایی قرار بر این است که به صورت فانتزی با اجرای طرحی نمادین و با استفاده از عروسکی شبیه به این بازیکنان و داور محبوب ، به موتورسیکلت سوارانی که به هر نحوی در سطح معابر تخلف می نمایند توسط این عروسک کارت زرد و قرمز داده شود تا بتوانیم اثرات مثبت این اقدام را در رفتارهای آتی این راکبین شاهد باشیم .

او گفت : قرار است با این اقدام یک کار فرهنگی صورت گرفته و با استفاده از این ظرفیت باعث  ارتقا سطح فرهنگ ترافیک موتورسواران  در سطح شهر تهران باشیم .

همه خانی افزود: همچنین در این اقدام موتورسیکلت سوارانی که رفتارهای خوب ترافیکی دارند و همواره از کلاه کاسکت استفاده کرده و مدارک آنها کامل است و پلاکشان مخدوش نیست نیز مورد تشویق این داور عروسکی قرار خواهند گرفت .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : این اقدام فرهنگی پیرامون و در تکمیل طرح موتور یار اجرا گردیده و امید است طرح های فرهنگی-آموزشی که پلیس راهور تهران بزرگ آنها را اجرا و بدون انتقال موتورسیکلت ها به پارکینگ  صورت می گیرد ، سطح آموزش  و مهارت های ترافیکی را با ایجاد رفتارهای ترافیکی مثبت  در بین قشر موتورسوار افزایش داده که در پی آن شاهد کاهش تخلفات و تصادفات این گروه از رانندگان در سطح شهر تهران باشیم .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیونل مسی رونالدو خیابان های تهران شهر تهران همه خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران

با توجه به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در میدان صادقیه تهران، برخی محدودیت های ترافیکی در این منطقه انجام شده است. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم و درباره محدودیت های اعمال شده در اطراف میدان صادقیه تهران گفت: با توجه به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و مراسمی که در این منطقه برگزار می شود، برای هرچه بهتر مراسم و عزاداری و برای اینکه مردم به مقصد و مسیر خود برسند محدودیت های به اجرا درآمده است.

وی افزود: در بزرگراه محمدعلی جناح (مسیر شمال به جنوب) از خیابان سازمان آب و در خیابان آیت الله کاشانی (مسیر شرق به غرب) از میدان صادقیه از بلوار ابوذر محدودیت برقرار شده است.

سرهنگ کشیر گفت: شهروندان در آیت الله کاشانی، قبل از اینکه به خیابان ابوذر برسند می توانند از خیابان سلیمی جهرمی و معابر پیرامونی استفاده کنند.

وی افزود: در مسیر شمال به جنوب هم قبل از رسیدن به خیابان سازمان آب می توانند از معابر تعبیه شده برای تغییر مسیر استفاده کنند.

سرهنگ کشیر گفت: این مراسم تا بعد از نماز ظهر و عصر ادامه خواهد یافت و محدودیت های ترافیکی نیز تا پایان مراسم و تخلیه معابر از شهروندان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • گل دوم و تماشایی کریستین پورتو به بارسلونا (ژیرونا 4-2 بارسلونا)
  • گل کریستین پورتو به بارسلونا (ژیرونا 2-2 بارسلونا)
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است