Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای، اتفاقاتی که روز گذشته در  اصفهان رقم خورد را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده: «به خاطر اتفاقات اخیر پیرامون پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و تمامی ارگان‌های تصمیم‌ساز می‌خواهیم وارد عمل شوند و این بار با بررسی همه جوانب و همچنین احکام قاطع، دست افرادی که پشت‌پرده اتفاقات بوده و درصدد آسیب رساندن به جامعه ورزش و خصوصا باشگاه پرسپولیس هستند، را کوتاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در بخشی دیگری آمده: «باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نشان داده آرامش و حفظ شئون اخلاقی را در دستور کار دارد و با هرگونه اغتشاش، درگیری، تجمعات غیرقانونی، شایعه‌پراکنی و رفتارهای دور از شأن و شئون ورزش پهلوانی صددرصد مخالف است. باشگاه پرسپولیس هرگز موافق رفتارهای خشونت‌آمیز نبوده و خواستار برخورد شدید با خاطیان است. ما اعتقاد داریم رفتار این‌چنینی نه تنها باعث آسیب به فوتبال می‌گردد بلکه وجهه فوتبال ایران را در سطح بین المللی مخدوش می‌سازد.»

بیانیه پرسپولیس این طور خاتمه می‌یابد: «تمام حقوق این باشگاه در اتفاقات اخیر مورد پیگیری دقیق قضایی قرار می‌گیرد و امیدواریم قانون در قبال بی‌مسئولیتی عده‌ای که خارج از زمین فوتبال به دنبال کسب امتیاز و قهرمانی هستند، از سوی نهادهای تصمیم‌ساز در داخل فدراسیون و همچنین مراجع حقوقی معتبر به شدیدترین شکل ممکن اجرا شود.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

امید نورافکن پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: می‌توانستیم بازی را ببریم ولی حیف شد. اصلا ما باید قهرمان لیگ می‌شدیم. واقعا نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ و هم بازی‌های سخت و مهم جام حذفی را محکم‌تر برگزار کنیم.

او افزود: همه می‌دانیم این بازی حساسی بود، من هم در حد توان ۱۰۰ خودم را گذاشتم. امروز وظایف دفاعی‌تری داشتم و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم، انا در دفاع از خودم راضی بودم.

نورافکن در خصوص پستی که به اشتراک گذاشت و حواشی آن توضیح داد: من هر چه اشتراک بگذارم برایم حاشیه می‌شود و به فرد یا جایی ربطش می‌دهند، اما قصدی نداشتم. عکسی بود که دوستش داشتم و واقعا به ببر علاقه دارم.

او در خصوص شعارهایی که علیه او داده شد نیز گفت: آن‌ها هم جزئی از مردم هستند، چه کار کنم؟ شاید شرایطشان خوب نیست و سر من خالی می‌کنند.

می‌دانیم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود!

این بازیکن سپاهان درباره شانس تیمش برای کسب جام، تصریح کرد: لیگ‌برتر فاصله امتیازی برایمان ایجاد شده، ۳ امتیاز پیکان و نساجی را خیلی ساده از دست دادیم‌ و ۸ امتیاز راحت را از دست دادیم. اما واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

او ادامه داد: خودم می‌دانم شما هم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کنید و خرده‌ای گرفته نمی‌شود، ولی اگر این دو تیم را کنار بگذاریم سپاهان دو سالی است که واقعا قهرمان است. باز همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باشگاه سپاهان: هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است