Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- کمپانی کلاب هاوس که نسخه اندروید نرم‌افزار صوت محور خود را به صورت قطره چکانی برای کاربران عرضه کرد بالاخره اعلام کرد که هم اکنون تمام کاربران اندرویدی جهان می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند. کمپانی کلاب هاوس که نسخه اندروید نرم‌افزار صوت محور خود را به صورت قطره چکانی برای کاربران عرضه کرد بالاخره اعلام کرد که هم اکنون تمام کاربران اندرویدی جهان می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، نسخه اندروید نرم‌افزار کلاب هاوس تا حد بسیار زیادی شبیه نسخه iOS کار می‌کند و از ویژگی‌های یکسانی برخوردار شده است. این امر به معنای آن است که شما برای آغاز استفاده از سرویس همچنان به دعوتنامه نیاز دارید اما خبر خوب است است که تمامی کاربران موجود در این شبکه اجتماعی می‌توانند چند کاربر را به این شبکه دعوت کنند.
 
کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی صوت محور است که شما در آن می‌توانید اتاق‌های مجازی ویژه ای تشکیل بدهید و از آنجا با سایرین صحبت کنید. کاربرانی که شما را فالو می‌کنند اما به عنوان صحبت کننده معین نشده اند هنوز می‌توانند به عنوان مخاطب به این اتاق‌ها وارد شوند. میزبان اتاق بعدا می‌تواند هر مخاطبی را به صحبت کننده تبدیل کند.
     
تجربه کلاب هاوس به گوش دادن به پادکست‌ها شباهت زیادی دارد اما المان‌های تعاملی در آن بیشتر است. با این حال استریم کلاب هاوس بر خلاف یک پادکست به صورت زنده است و مهم‌تر از همه این که مکالمه‌های اتاق‌ها توسط این شبکه اجتماعی ضبط و به اشتراک گذاشته نخواهد شد و تنها کسانی که در اتاق حاضر هستند می‌توانند محتوای آن را بشوند.
 
کلاب هاوس در سال گذشته میلادی به عنوان یک نرم‌افزار مختص سیستم عامل iOS به بازار عرضه شد. این سرویس  از آن زمان تا کنون محبوبیت زیادی پیدا کرده است و قابلیت‌های آن توسط بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر از جمله فیس بوک کپی شده است. همین امر موجب شده است که کلاب هاوس بالاخره سرعت عرضه نسخ اندروید را بالا ببرد و بتواند مخاطبان خود را در این شبکه اجتماعی حفظ کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک کلاب هاوس اندروید شبکه اجتماعی شبکه اجتماعی کلاب هاوس نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید

ایتنا - واتس‌اپ ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران خود عرضه کرده است.
واتس‌اپ، پلتفرم پیام‌رسان جهانی محبوب کمپانی متا، ویژگی‌های جدیدی از جمله روشی متفاوت برای ورود به سیستم و دستیار هوش مصنوعی را در این اپلیکیشن ارائه کرده است.

کاربران آیفون اکنون می‌توانند از کلیدهای عبور برای ورود استفاده کنند - به این معنی که می‌توانند با استفاده از Face ID و  Touch ID یا رمز عبور آیفون خود - به جای دریافت پیامک برای ورود به سیستم - به برنامه دسترسی پیدا کنند.

واتس‌اپ در 24 آوریل در پلتفرم ایکس گفت که این ویژگی روشی امن‌تر برای ورود به سیستم است. همچنین از هر گونه چالش بالقوه در دریافت پیامک برای ورود به سیستم جلوگیری می‌کند و اضافه می‌کند:« سفر می کنید؟ بدون آنتن؟ مشکلی نیست!»

این برنامه پیام‌رسان قبلاً کلیدهای عبور را برای کاربران اندروید در ماه اکتبر راه‌اندازی کرده بود، همانطور که در پست به اشتراک گذاشته شده در Threads، یکی دیگر از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی متا، نشان داده شد. افرادی که از گوشی‌های Google Pixel 8 و 8 Pro استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند به جای اثر انگشت یا پین، از Face Unlock برای باز کردن قفل و مشاهده پیام‌ها در واتس‌اپ استفاده کنند.

 
تغییر دیگری نیز اخیراً در این نرم‌افزار پیام‌رسان ایجاد شده است. در ۱۸ آوریل، متا دستیار هوش مصنوعی جدیدی را در پلتفرم‌های اجتماعی خود مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر و واتس‌اپ گسترش داد. به گفته این شرکت، کاربران می‌توانند از دستیار به نام Meta Llama 3 در فیدها، چت‌ها و جستجو در میان برنامه‌ها برای دریافت اطلاعات و تولید تصاویر استفاده کنند.

هوش مصنوعی متا به زبان انگلیسی اکنون در بیش از ده‌ها کشور خارج از ایالات متحده در دسترس است که شامل استرالیا، کانادا، غنا، جامائیکا، مالاوی، نیوزیلند، نیجریه، پاکستان، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اوگاندا، زامبیا و زیمباوه می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • رزرو هتل در آمستردام