Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فتاح محمدی دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت مشارکت بالا و حفظ سلامت مردم اظهار داشت: برای حفظ سلامت مردم در روز انتخابات و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعداد شعب اخذ رأی در استان نسبت به سال 96 به میزان 15 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شعب اخذ رأی از 920 شعبه در سال 96 به 1040 شعبه در امسال افزایش پیدا کرده‌ است گفت: اقلام و لوازم بهداشتی لازم برای خدمات‌دهی به مردم در روز انتخابات پیش‌بینی شده‌ است.

محمدی افزود: با موافقت ستاد انتخابات کشور سه ساعت به زمان برگزاری انتخابات در 28 خردادماه اضافه شده و شروع انتخابات از ساعت 7 صبح روز 28 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز 29 خواهد بود.

وی به برگزاری سه انتخابات مهم ریاست‌ جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان گچساران و باشت و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد گفت: تمهیدات لازم برای تأمین برق در روز انتخابات اندیشیده شده‌ است.

دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از به‌ازای هر کرسی شورای شهر در استان هفت نفر و برای هر کرسی شورای روستا تعداد دو نفر برای هر کرسی رقابت می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شعب اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد ستاد انتخابات شعب اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.

نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد