Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که شبکه واتس‌آپ حساب 17 خبرنگار فلسطینی در غزه را از روز جمعه گذشته مسدود کرده است.

به گزارش برنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این خبرگزاری افزود که این اقدام دلیلی دیگر بر اقدامات ضدفلسطینی شرکت فیسبوک به عنوان مالک شرکت واتس‌آپ است.

لازم به ذکر است که بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، تلگرام، واتس آپ و حتی یوتیوب بارها در اقدامی همسو با خواسته‌ها و سیاست‌های رژیم صهیونیستی حساب‌های کاربری فلسطینیان را مسدود کرده و مطالب و موضوعات مرتبط با فلسطینیان را حذف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، شبکه تلگرام در جریان حملات اخیر علیه غزه، اکانت گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس و چندین اکانت فلسطینی دیگر را بخاطر انتشار مطالب مربوط به مقاومت حذف کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یوتیوب رژیم صهیونیستی حماس فلسطین واتس آپ واتس آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است