Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:03:58 GMT

الحوثی: فلسطین در خط مقدم دفاع از امت اسلامی است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۸۸۴۵

الحوثی: فلسطین در خط مقدم دفاع از امت اسلامی است

عضو شورای عالی سیاسی یمن در نشست کمیته ویژه جمع آوری کمک برای ملت فلسطین در صنعا، اعلام کرد: فلسطین در خط اول دفاع از امت عربی و اسلامی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نشست کمیته ویژه جمع آوری کمک برای ملت فلسطین به ریاست «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی در این نشست گفت: مساله فلسطین موضوعی متعلق به همه مسلمانان است و مردم یمن به دعوت «عبدالملک الحوثی» لبیک گفتند و به یاری ملت و آرمان فلسطین شتافتند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن در ادامه به تحسین پایداری و جانفشانی ملت فلسطین پرداخت و گفت: فلسطین در خط مقدم دفاع از امت عربی و اسلامی است.

در این نشست «خالد خلیفه» نماینده جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین و «احمد برکات» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شرحی از روند تحولات نبرد شمشیر قدس و دستاوردهای آن پرداختند و این پیروزی را به مثابه پیروزی برای محور مقاومت دانستند.

تجمع مردم صعده در حمایت از فلسطین و جمع آوری کمک

همزمان تجمعی در محکومیت اقدامات و حملات صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها، در مناطق «باقم»، «قطابر» و «رازح» در استان صعده برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع همبستگی کامل خود را با ملت و مقاومت فلسطین ابراز داشتند و در جریان این تجمع، کمک‌هایی برای ملت و مقاومت فلسطین جمع آوری شد.

در این تجمع بر موضع ثابت ملت یمن در حمایت از فلسطین و آرمان آن تاکید و اعلام شد: موضع ملت یمن در قبال آرمان، ملت و عملیات دلاورانه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در نبرد شمشیر قدس، ثابت است.

شرکت کنندگان در این تجمع تاکید کردند که مساله فلسطین یک موضوع اصلی و مرکزی برای امت اسلامی بوده و خواهد بود.

تجمع کنندگان از ملت‌های اسلامی خواستند که حمایت بیشتری از مقاومت فلسطین و رویارویی آن با دشمن صهیونیست داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقاومت فلسطین جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، این تجمع به درخواست هیئت علمای فلسطین در لبنان رأس ساعت 12 به وقت بیروت برگزار خواهد شد.

شهروندان لبنانی در این تجمع ضمن اعلام حمایت از مردم غزه، بر نقش آنروا در امدادرسانی به مردم فلسطین در پناهگاه‌ها و محافظت از حقوق شهروندان تاکید می‌کنند.

این تجمع در حالی برگزار می‌شود که برخی کشورهای غربی کمک‌های خود را به این آژانس امدادرسانی قطع کرده و در ارسال و توزیع کمک به آوارگان فلسطینی در غزه اختلال ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • سرکوب تجمع دانشجویان حامیِ فلسطین در فرانسه + فیلم
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان