Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیزاده گفت: برای انتخابات پیش رو ۲ وظیفه بر عهده داریم، نخست اینکه از مردم بخواهیم با همه مشکلات پای صندوق رای بیایند و دوم اینکه مکلفیم به فرد اصلح رای دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «نظرعلی علیزاده» شب گذشته(سه‌شنبه، 4خرداد) در نشست بصیرتی مشق حضور که به همت بسیج رسانه شهرستان در مصلی صومعه‌سرا برگزار شد با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت مردم در برابر رژیم بعث عراق، سبب آزدسازی خرمشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس مسائل دفاعی و سیاسی با بیان اینکه مقاومت هزینه دارد افزود: امروز با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان ثمره این مقاومت، صبر و تحمل مردم ما است.

 

وی با بیان اینکه اگر برخی از مشکلات کشور حل نشده علتش بی کفایتی مدیران است و اینکه مردم در انتخابات فرد اصلح را انتخاب نمی‌کنند گفت: ما در وضعیت پیش آمده کشورمان مقصریم زیرا علاوه بر بی کفایتی و خیانت برخی از مدیران، در انتخابات انتخاب درست نمی‌کنیم.

 

علیزده با اشاره به اینکه برای رسیدن به انتخابات خون داده شد تا تعیین سرنوشت به دست خودمان باشد تصریح کرد: عملیات بیت المقدس 24 روز به طول انجامید و به پیروزی رسید و اکنون 24 روز تا انتخابات 28 خرداد باقی مانده و باز هم باید یک عملیات بیت‌المقدس انجام دهیم.

 

کارشناس مسائل دفاعی و سیاسی با اشاره به اینکه در این عملیات، بی‌خوابی، تلاش و بصیرت نیاز است خاطرنشان کرد: برای انتخابات پیش رو 2 وظیفه بر عهده داریم، نخست اینکه از مردم بخواهیم با همه مشکلات پای صندوق رای بیایند و دوم اینکه مکلفیم به فرد اصلح رای دهیم.

 

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا در انتخابات مشارکت حداکثری را شاهد باشیم اظهار کرد: در راهپیمایی هر کسی می‌تواند یک آمار دهد زیرا تعداد افراد در آنجا به شمارش نمی‌آید اما در انتخابات نفر به نفر به شمارش می‌آیند و سرنوشت کشور را با آن رقم می‌ز‌نند.

 

علیزاده با بیان اینکه مشارکت حداکثری از لحاظ برد سیاسی بسیار حائز اهمیت است افزود: نباید بگذاریم رکورد ما در جهان شکسته شود زیرا در تمام انتخابات بیشترین مشارکت را در سطح جهان داشته‌ایم.

 

کارشناس مسائل دفاعی و سیاسی با بیان اینکه بسیج و سپاه و نیروهای ارزشی باید تلاش کنند تا بیشترین شرکت کننده پای صندوق رای بیاید گفت: اگر بخواهیم از وضعیت موجود رهایی یابیم فقط به انتخاب و مشارکت خودمان در انتخابات بر می‌گردد.

 

وی با اشاره به مشکلات کشور تصریح کرد: کشور ما همچون آشپزخانه‌ای می‌ماند که همه چیز در آن موجود است و تنها مشکل آن، نبود آشپز ماهر است که بتواند یک غذای کامل درست کند.

 

علیزاده با بیان اینکه یکی از مشکلات در عرصه اقتصادی این است که با فرهنگ دینی و انقلابی فاصله دارد بیان کرد: عمده مدیران، اندیشه‌ای که بر مبنای تفکر دینی، اقتصاد کشور را بسازد را ندارند.

 

کارشناس مسائل سیاسی و دفاعی با بیان اینکه متاسفانه امروز اقتصاد کشور به دست افراد منافع طلب فکری غرب طلب است اظهار کرد: تحمل صبر حدی دارد و بیش از این ظلم در حق ملت است.

 

وی با بیان اینکه امروز موشک‌های ما داد همه را در آورده است خاطرنشان کرد: موشک‌های ایرانی که دست غزه ای‌هاست بر سر اسرائیل فرود می‌آید و این اوج قدرت کشورمان را به نمایش می‌گذارد اما قدرتی که به دست آمده دولتمردان قدرت استفاده از آن را ندارند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست بصیرتی سیاسی نشست بصیرتی انتخابات ریاست جمهوری کارشناس مسائل فرد اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید؛ محسن رضایی: ارتباط ایران با جبهه مقاومت دستوری و آمرانه نیست

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229413 برچسب‌ها محسن رضایی

دیگر خبرها

  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد