Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اوایل هفته جاری نشستی در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تا با بررسی نتیجه رکوردگیری ورزشکاران پارادوومیدانی و پاراتیراندازی در مورد سهمیه‌های پارالمپیکی آنها تصمیم گیری شود.

قرار بود بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این نشست ترکیب کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو تا حدی زیادی نهایی شود اما عدم نتیجه گیری لازم در مورد رشته پاراتیراندازی، مانع از این مهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست البته در مورد دوومیدانی با توجه به شرایط رکوردی ورزشکاران این رشته و سهمیه های جدید آنها تصمیماتی گرفته شد که بر اساس آن در مجموع اعزام ۵۴ ورزشکار از رشته های مختلف مصوب شده است.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بررسی های انجام شده پیرامون رشته پارادوومیدانی گفت: با توجه به نتایج رکوردگیری دوومیدانی کاران و کلاس بندی پزشکی آنها اعزام ۱۲ ورزشکار شامل یک نفر در بخش بانوان و ۱۱ نفر در بخش مردان به پارالمپیک توکیو نهایی شد.

وی ادامه داد: در دوومیدانی در مجموع ۱۷ سهمیه پارالمپیکی کسب شده است که شامل یک سهمیه بانوان و ۱۶ سهمیه مردان می باشد. در مورد تک سهمیه بانوان با قطعی شدن اعزام هاشمیه متقیان تصمیم گیری شده است. تکلیف ۱۱ سهمیه مردان را هم مشخص کرده ایم. در مورد ۵ سهمیه دیگر هم هنوز فرصت برای تصمیم گیری داریم.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو در مورد تیراندازی با تاکید بر اینکه در نشست مورد نظر به جمع بندی نهایی نرسیدیم، گفت: در این رشته ۵ سهمیه به دست آمده است. پیش از این در مورد اعزام دو نفر از بانوان تیرانداز به جمع بندی رسیده بودیم. قرار بود در نشستی که شنبه گذشته برگزار شد، در مورد دیگر سهمیه ها هم بر اساس رکوردهای اخیر تصمیم گیری شود اما این مسئله به جلسات آینده و بعد از بررسی های تکمیلی موکول شد.

رضایی با یادآوری اینکه در مورد پاراقایقرانی، پارادوچرخه سواری و پاراتکواندو هم در نشست شنبه آینده تصمیم گیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: سهمیه هایی که در این رشته ها به دست آمده شرایط خاصی دارند ضمن اینکه کمیته ملی پارالمپیک هم برای اعزام سیاست هایی دارد که تاکنون مبنای تمام تصمیم گیری هایش بوده است. در هر صورت در نشست پیش رو مشخص می شود که سهمیه های کسب شده در این رشته ها به اعزام منتهی می شود یا نه.

وی در پاسخ به این پرسش که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده پیرامون سهمیه های کسب شده و انطباق آنها با سیاست های مصوب، تاکنون اعزام چند ورزشکار به پارالمپیک توکیو قطعی شده است؟»، گفت: تا الان درمورد ۵۴ ورزشکار به نتیجه رسیده ایم. فعلا ترکیب کاروان را با این تعداد ورزشکار و مربیان‌شان بسته ایم.

رضایی ادامه داد: ۲۵ خردادماه را به آخرین فرصت برای نهایی کردن ترکیب کاروان در نظر گرفته ایم تا بعد از آن زمان کافی برای انجام اقدامات اعزام داشته باشیم. بعد از این زمان فقط در مورد استثناها ممکن است تصمیم جدیدی بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارادوومیدانی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارادوومیدانی کاروان ورزش ایران هادی رضایی پارالمپیک توکیو تصمیم گیری بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی

اسماعیل رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از استان قم راهی سرزمین وحی می شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان قم گفت: حجاج استان قم در قالب ۱۹ کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد ۱۹ کاروان مدینه اول و ۶ کاروان نیز مدینه دوم هستند.

وی بیان کرد: برای حجاج جلسات آموزشی مختلفی با موضوعات احکام، مسائل بهداشتی، فرهنگی و امنیتی برنامه ریزی شده تا با آمادگی کامل نسبت به مناسک حج به این سفر معنوی اعزام شوند.

رستمی ادامه داد: حاجیان استان قم از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند و آخرین برنامه پروازی نیز ۱۷ خردادماه خواهد بود.

مدیر کل حج و زیارت استان قم، میانگین سن حجاج قمی را ۵۷ سال عنوان کرد و افزود: ۵۵ درصد از اعزامی های استان قم به حج از بانوان و ۴۵ درصد نیز از آقایان هستند.

کد خبر 6096855

دیگر خبرها

  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است