Web Analytics Made Easy - Statcounter

با منفی شدن تست کرونای اعضای تیم ملی فوتبال ایران، بازیکنان لژیونر امروز واکسن کرونا تزریق می‌کنند تا تیم‌ملی از حیث این ویروس در امنیت کامل قرار گیرد. به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی فوتبال ایران از دیروز (سه‌شنبه) در هتل المپیک آغاز شده و بازیکنان خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند. در بدو ورود از بازیکنان تست کرونا گرفته شد که طبق نتایج، همه بازیکنان در سلامت کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، صبح امروز ساعت ۱۰، بازیکنانی که قبلا در مرحله نخست واکسیناسیون کرونا غایب بودند، دوز نخست این واکسن را دریافت خواهند کرد که اکثرا بازیکنان شاغل در خارج از ایران هستند.

بازیکنانی که امروز واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، تمرین سنگینی نخواهند داشت و به استراحت می‌پردازند تا در ساعات اولیه بعد از تزریق واکسن، با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

البته بازیکنان شاغل در قطر، روسیه و چین مانند آزمون، پورعلی‌گنجی، خلیل‌زاده و … قبلا واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. با انجام این واکسیناسیون، تیم ملی مشکل خاصی برای روزها و هفته‌های آینده در انتخابی جام جهانی نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: واکسن کرونا تيم ملي فوتبال ايران لژیونرهای ایرانی در اروپا واکسن کرونا واکسن کرونا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد

سردار آزمون از بازیکن آینده‌دار آکادمی سپاهان صحبت کرد و او را مورد تمجید قرار داد و اعتقاد دارد که آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود.

سردار آزمون در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: من از این مدل بازیکن‌ها نیستم که بگویم تا زمانی که ساقم جان دارد بازی می‌کنم، بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند کمک کنند، اگر من یک روزی نباشم بازیکنانی هستند که جانشین شوند.

او در ادامه افزود: زمانی که یک نسلی را کنار می‌گذارید و نسل جدیدی وارد می‌شود یک مقدار کار برای کادرفنی سخت‌تر می‌شود، نمی‌شود بازی تیم ملی را با لیگ برتر مقایسه کرد، در لیگ برتر جای جبران هست، اما در تیم ملی اینطور نیست، این ذهنیت باید وجود داشته باشد که بین میلیون‌ها آدم چند نفر هستند که در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند و باید آنقدر اعتماد به نفس داشته باشند که به تیم ملی کمک کنند، یک مقدار شرایط سخت است، اما باید آماده تغییر نسل باشیم.

سردار با تقدیر از دو بازیکن جوان گفت: من خیلی لیگ ایران را دنبال نمی‌کنم، اما سعید سحرخیزان و کسری طاهری که به تیم ملی دعوت نشدند بازیکنان خوبی هستند، طاهری اگر بتواند خودش را جمع و جور کند و به خودش برسد می‌تواند به تیم ملی برسد و آینده درخشانی داشته باشد.

کسری طاهری یکی از بازیکنان جوان آکادمی سپاهان است که در تیم ملی نوجوانان بازی می‌کند و شرایط مشابهی با شروع فوتبال سردار آزمون دارد.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ذوالفقارنسب: لیگ برتر با هزینه‌های نجومی، از نظر فنی ضعیف است
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران