Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسدالله حمزه‌ای مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین، افزود: هزار و ۴۳۹ شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری در قزوین تعیین شده که از این تعداد ۸۹۴ شعبه ثابت و ۵۴۵ شعبه سیار است.

حمزه‌ای افزود: شاید ۱۰ شعبه دیگر به تعداد شعبات اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای انتخابات شورا‌های شهر هم هزار و ۱۸۵ شعبه تعیین شده که ۷۰۸ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری گفت:همچنین ۲۰۰ شعبه ثابت و ۲۶۷ شعبه سیار نیز برای انتخابات شورا‌های روستا‌ها تعیین شده است.

حمزه‌ای افزود: در مجموع ۹۶۴ نفر در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره پنجم ۲۰ درصد کاهش یافته است.

مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری گفت:از این تعداد در مجموع در هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات استان ۱۰۱ نفر احراز صلاحیت نشده اند و صلاحیت قریب به ۹۰ درصد ثبت نام کنندگان تایید شده است.

او افزود: کسانی که تایید صلاحیت نشده اند می‌توانستند به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اعتراض کنند که ۶۴ نفر اعتراض کرده اند و تا هشت خردادماه، نتیجه نهایی به استانداری اعلام می‌شود.

حمزه‌ای ادامه داد: در شورا‌های روستایی استان نیز چهار هزار و ۷۱۶ نفر ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری با بیان اینکه تاکنون ۱۲۴ نفر از ثبت نام کنندگان انصراف داده اند، افزود: از تعداد ثبت نام کنندگان شورا‌های روستایی صلاحیت ۴۰۰ نفر در هیات اجرایی و نظارت احراز نشده است که تا امروز فرصت اعتراض داشتند.

او با بیان اینکه شیوه نامه تبلیغات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده است، افزود: بنا داریم نامزد‌ها را دعوت و جلسات توجیهی با آن‌ها داشته باشیم.

حمزه‌ای گفت: تعرفه‌های انتخابات امروز به استان وارد می‌شود که آن‌ها را یک هفته قبل از انتخابات بین شهر‌ها و بخش‌ها توزیع می‌کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی و روستا ۲۸ خردادماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری استانداری قزوین دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری انتخابات شورا برای انتخابات ثبت نام حمزه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت بختیاری عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: چهار نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۲ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.

بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت ماه) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور اول در آبادان به طور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.

وی، تعداد شعب اخذ رأی را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و بیان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رأی از مردم آبادان را بر عهده دارند.

کد خبر 6088179

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا