Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@03:20:48 GMT

چراغ سبز دورتموند به فروش سانچو

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۰۱۳۶

چراغ سبز دورتموند به فروش سانچو

به گزارش خبرگزاری فارس، سانچو علاقمند بود در تابستان گذشته  به انگلیس بازگردد و با تیم منچستریونایتد همکاری کند. منچستری ها هم بودجه لازم برای جذب این مهاجم ۲۱ ساله را خواستند تامین کنند.

اما درخواست مالی بالای دورتموندی ها، جلوی انتقال به الدترافورد را گرفت. یونایتد ها به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از کرونا، متوجه شدند امکان پرداخت ۱۰۰ میلیون پوند را بابت این گلزن انگلیسی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در یک سال گذشته به نظر می رسد تغییراتی ایجاد شده است. مطابق نوشته روزنامه بیلد، دورتموند با موضوع فروش این مهاجم مشکلی ندارد و به واگذاری او چراغ سبز نشان داده است.

باشگاه آلمانی درصدد است تا با چنین فروشی، بخشی از بودجه فصل خود را تامین کند. از طرفی منچستریونایتد وضعیت مالی بهتری پیداکرده و قصد دارد خواسته خود را در تابستان امسال عملی سازد.

این نشریه افزود با توجه به تاثیرات منفی که کرونا در یک سال و نیم اخیر از خودبه جای گذاشته است، این احتمال وجود دارد که دورتموندی ها رقم فروش سانچو را حتی تا ۷۰ میلیون پوند کاهش دهند.

سانچو البته تنها مورد توجه منچستریونایتد نیست و چلسی نیز به دقت او را زیر نظر دارد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم

در دومین دیدار مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم دورتموند در ورزشگاه وستفالن میزبان پاری سن ژرمن بود که با یک گل به پیروزی رسید.

در نیمه نخست دورتموند تیم برتر میدان بود و بار‌ها از جناحین توسط جیدون سانچو و کریم آدیمی خط دفاع پاریسی‌ها را آزار دادند. در دقیقه ۳۶ روی پاس عالی اشلوتربک، فولکروگ با دوناروما تک به تک شد و دروازه پی اس جی را باز کرد.

در نیمه دوم، اما پاری سن ژرمن بهتر بازی کرد و خطرات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد که بار‌ها تیر دروازه و البته کوبل (دروازه بان دورتموند) مانع باز شدن دروازه زنبور‌ها شدند. البته دورتموند هم با جیدون سانچو که شبی عالی را پشت سر می‌گذاشت، پی اس جی را در این نیمه آزار دادند، اما در نهایت بازی با همان تک گل نیمه نخست به پایان رسید.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده در پاریس برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم