Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چند وقتی است که تماس های باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز حاکی از نارضایتی شهروندان ساکن شهرک ابریشم از امکانات رفاهی این شهرک است.

شهرک ابریشم که پیش بینی شده بود پنجاه هزار نفر در آن سکونت پیدا کنند اکنون محل زندگی بیست و پنج هزار نفر از شهروندان است که زندگی شان چندان هم بر مدار شهرنشینی نمی چرخد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم آن که شهرک ابریشم از سه سال پیش به شهرداری چهارباغ تحویل داده شده اما گویا کمبود منابع درآمدی مانع از ارائه خدمات به این منطقه شده است.

شاهمحمدی، شهردار چهارباغ در این باره گفت: شهرک ابریشم سال نود و هفت تحویل شهرداری شد این درحالی است که از نظر زیرساخت بسیار مشکل داشت.

او افزود: امیدواریم سرانه خدماتی برای این شهرک تعریف شود تا بتوانیم خدمات بیشتری به آن نقطه ارائه دهیم البته چند روز گذشته یک بوستان در شهرک ابریشم افتتاح کردیم که عملیات آن در حدود یک ماه انجام شد.

شهردار چهارباغ گفت: دربرخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در بافت شهری خوب عمل نمی کنیم.

او افزود: قولنامه ای بودن بسیاری از املاک چهارباغ باعث می شود بسیاری از شهروندان به جای گرفتن پروانه ساخت و ساز به سوی ساخت و ساز غیرمجاز پیش بروند.

شاهمحمدی گفت: تامین روشنایی بلوار پیام از طریق هماهنگی با شرکت توزیع برق و امضای تفاهم نامه با این شرکت عملیاتی می شود.

او افزود: لیست کاملی از آمار نیاز لکه گیری های معابر ملک آباد تهیه و این عملیات تا ده روز آینده آغاز می شود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات مردم شهروند خبرنگار شهرک ابریشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم