Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@19:31:39 GMT

نمایندگان مجلس فردا با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۰۲۳۹

نمایندگان مجلس فردا با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب، صبح فردا (پنجشنبه ۶ خرداد) در اولین سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم از طریق ارتباط تصویری با صحن مجلس شورای اسلامی، با نمایندگان مردم سخن خواهند گفت.

در این جلسه، رئیس مجلس گزارشی از عملکرد یکساله‌ی مجلس یازدهم شورای اسلامی را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دیدار که بصورت معمول در روزهای ابتدایی خرداد ماه سالهای گذشته -به مناسب آغاز به‌کار اولین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی در خرداد ۱۳۵۹- در حضور رهبر انقلاب انجام می‌شد، امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از طریق ارتباط تصویری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان