Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از حضور ۷ تیم در مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان خبر داد و بیان کرد به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در رقابتهای انتخابی المپیک در کیش هستیم

بیژن ذوالفقارنسب صحبت هایی را در مورد تیم ملی ناشنوایان عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا بیژن ذوالفقارنسب با اشاره به برگزاری آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در کیش برای شرکت در انتخابی المپیک، گفت:

رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان از ۱۱ خرداد در کیش برگزار می شود که آخرین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال برای شرکت در این رقابت ها از پنجم خرداد با حضور ۲۲ بازیکن در کیش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:

این مسابقات با حضور تیم های عراق، افغانستان، ازبکستان، کره جنوبی، تایلند، مالزی و ایران برگزار خواهد شد که تیم های عراق و کره جنوبی اصلی ترین حریفان ایران در انتخابی المپیک هستند.

ذوالفقارنسب در ارزیابی از وضعیت بازیکنان ایران برای کسب سهمیه و عنوان قهرمانی در انتخابی المپیک افزود:

برای شرکت در انتخابی المپیک، فوتبالیست های ناشنوا تاکنون ۶ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتند و از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و انگیزه بالایی برای قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در این مسابقات دارند.

او با بیان این که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی در کیش فراهم شده است، گفت:

برای این که تیم ها از نظر شرایط کرونا دغدغه‌ای برای شرکت در مسابقات نداشته باشند از تمام تیم ها در بدو ورود تست کرونا گرفته خواهد شد تا مشکلی برای برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک نداشته باشیم.

ذوالفقارنسب در پایان گفت:

برای آماده سازی تیم فوتبال ناشنوایان جهت شرکت در انتخابی المپیک، طی ۲ ماه اخیر زحمات زیادی کشیده شده که امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی به این زحمات پاسخ مثبت بدهند و شرایط حضورشان را در المپیک فراهم کنند.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! کریم باقری با حفظ سمت مدیر تیم ملی شد ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا نیاز اینتر به جمع آوری 80 میلیون یورو از فروش ها؛ احتمال جدایی آنتونیو کونته وجود دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابی المپیک برای شرکت کسب سهمیه تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، مراد محمدی ، درباره شرایط تیم ملی کشتی آزاد و کسب ۵ سهمیه برای حضور در المپیک گفت: خدا را شکر یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در مسابقات گزینشی قاره آسیا موفق به کسب سهمیه شدند تا تعداد سهمیه‌های کشتی آزاد به عدد ۵ برسد. البته در مسابقات گزینشی المپیک کسب سهمیه توسط کشتی‌گیران ایرانی قابل پیش بینی بود. در مسابقات قهرمانی آسیا هم تیم عنوان قهرمانی را به دست آورد. این عنوان هم از قبل قابل پیش بینی بود به این خاطر که سطح مسابقات قهرمانی آسیا کمی پایین است و بیشتر کشورها هم نفرات اصلی و شاخص خود را برای مسابقات گزینشی و میدان المپیک در نظر گرفتند.

وی گفت: با این حال حضور در این دو مسابقه از جهت اینکه ملی‌پوشان در شرایط آماده قرار بگیرند اهمیت زیادی داشت. امیدوارم تک سهمیه باقی مانده در مسابقات ترکیه توسط علیرضا سرلک کسب شود. البته که کار سختی پیش رو دارد، اما فکر می‌کنم اگر سرلک همان کشتی‌گیری باشد که در مسابقات جهانی به مصاف حریفان خود رفت، می‌تواند این سهمیه را به دست بیاورد و تیم ملی کشتی آزاد با ترکیب کامل به مسابقات المپیک راه پیدا کند.

کارشناس کشتی ایران در مورد حذف دیوید تیلور از المپیک پاریس گفت: این اتفاق برای کشتی‌گیران ما خوب بود؛ به هر حال تیلور حریف دیرینه و قدیمی حسن یزدانی بود که موفق شده بود کشتی‌گیر نامدار ما را در چندین مسابقه شکست دهد. حذف او از المپیک به لحاظ روحی و روانی برای کشتی‌گیران ما خوب بود. اما نباید از حریف او غافل شویم، کشتی‌گیری که توانسته تیلور را شکست دهد و ۶ دقیقه بدون اشتباه کشتی بگیرد قطعاً حریف قدرتمندی است و نباید او را دست کم گرفت.

محمدی تأکید کرد: بنابراین به نظرم نباید این کشتی‌گیر را دست کم گرفت. قطعاً حذف تیلور از نظر روحی و روانی و استرسی که به کشتی‌گیران ایران می‌داد به نفع ماست. اما نباید حریف او را دست کم گرفت. امیدوارم کشتی آزاد بتواند بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشد.

وی در مورد جدال حسن یزدانی و کامران قاسمپور گفت: این دو کشتی‌گیر هر دو از قهرمانان نامدار کشتی آزاد هستند اما مسئولیت انتخاب بین این دو نفر با کادر فنی است و آن‌ها باید پاسخگو باشند. امیدوارم هر دو کشتی‌گیر در مسابقات مجارستان بهترین عملکرد را داشته باشند و هر کدام که کادر فنی صلاح بداند به المپیک اعزام شود و بهترین نتیجه را کسب کند.

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت