Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه (چارک)، بیان کرد: وظیفه امت اسلامی و جهان اسلام تحریم کالاهای اسرائیلی و حامیان آنان است زیرا حداقل اقدام در مقابله با این رژیم می باشد؛ باید از تامین مالی آنان به هر نحوی جلوگیری نمود، که به فضل الهی شاهد محو شدن اسرائیل غاصب از صحنه روزگار باشیم و قبله گاه اول مسلمین در ید امت اسلامی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، شیخ مسعود راهبر، امام جمعه اهل سنت بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه، (چارک) در گفت‌وگو با خبرگزاری تقریب ضمن اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی بر حق مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین، پیروزی ارزشمند نیروهای مقاومت فلسطینی بر رژیم غاصب صهیونیست را تبریک گفت و بیان نمود: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از قریب به هفتاد سال، اکنون به دست جوانان و آینده سازان امت اسلامی رو به اضمحلال است.

وی افزود: تمام استکبار جهانی به یک طرف و مردمانی که با چوب و سنگ به یک طرف، توانستند در مقابل آنان سالیان سال مقابله کرده و ایستادگی کنند. امروز به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت جوانان فلسطینی دشمن در معرض خطر قرار گرفته است و تمام نشانه های قدرت دفاعی ما سوی دشمن است و این وعده الهی است که " إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ"، ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند.

امام جمعه اهل سنت بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه (چارک)، اذعان داشت: امت اسلامی، یاری خداوند سبحان را در این جنگ ۱۲ روزه و دست قدرت الهی و توان رزمی نیروهای مقاومت را مشاهده کرد و این مسئله اتحاد و وحدت امت اسلامی را می‌رساند. از سویی حکام کشورهای اسلامی باید هوشیارانه با این موضوعات برخورد کنند؛ جهان اسلام یک‌صدا و هم‌نوا ندا سر دادند که تلنگری برای حکام کشورهای اسلامی است. آن چیزی که نشان دهنده عزت امت اسلامی است، در پیام مقام معظم رهبری قرارداده شده است، اکنون که در ایام آزادسازی خرمشهر هستیم به یقین همانطور که خرمشهر را خدا آزاد کرد فلسطین را خدا آزاد خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: وظیفه امت اسلامی و جهان اسلام تحریم کالاهای اسرائیلی و حامیان آنان است زیرا حداقل اقدام در مقابله با این رژیم می باشد؛ باید از تامین مالی آنان به هر نحوی جلوگیری نمود، که به فضل الهی شاهد محو شدن اسرائیل غاصب از صحنه روزگار باشیم و قبله گاه اول مسلمین در ید امت اسلامی قرار گیرد.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خرمشهر فلسطین خدا آزاد امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود