Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو گزارش سازمان بازرسی کل کشور و دستور رییس قوه قضاییه در سفر به استان گیلان درخصوص کارخانه الکتریک ایران – رشت، با تکمیل پرونده و اقدامات قضایی توسط دادگستری استان گیلان، سهام این شرکت به صندوق بازنشستگی کشوری بازگشت.

به گزارش سازمان بازرسی کل کشور، در پی گزارش مستند و مبسوط بازرسی کل استان گیلان درخصوص واگذاری ناموفق شرکت الکتریک ایران-رشت و تعطیلی و توقف تولید و اشتغال در این کارخانه بزرگ و دستور مؤکد رییس قوه قضاییه و پیگیری و نظارت مستمر مسئولان قضایی گیلان، اخیراً سهام این شرکت و اراضی و املاک کارخانه بالغ بر هشت و نیم هکتار در داخل شهر رشت به ارزش بالغ بر هزار میلیارد تومان اقاله و این اموال به بیت‌المال بازگردانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت الکتریک ایران-رشت به عنوان یکی از تولیدکننده‌های اصلی محصولات الکتریکی و دارای ۲ هزار نفر کارگر، سال ۸۲ به بخش خصوصی واگذار شده بود ولی خریداران به رغم توافق اولیه واحد تولیدی را تعطیل کرده و به فروش گذاشته بودند.

طی سفری که سید ابراهیم رییسی بهمن سال گذشته به استان گیلان داشت، پس از بازدید از کارخانه رشت الکتریک دستور رسیدگی فوری به وضعیت این کارخانه را صادر کرد که نهایتا این واگذاری با توافق طرفین فسخ شد./ایسنا



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اژه‌ای: برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد

رئیس قوه قضاییه: با کسانی که به بیت المال جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت. کسی که برای جامعه مضر است باید در زندان بماند.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • فیلم/ اژه‌ای: برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود