Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله با تشریح ‌‌‌استراتژی ۲ لایه دشمنان برای انتخابات پیش‌رو گفت: باید مراقب تاکتیک "ایجاد ناآرامی" و "نارضایتی" باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، سردار علی خلیلی در ویژه‌برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن با هدف تصاحب و شکست انقلاب با ابزار و برنامه‌های مختلف از فعالیت گروه‌های منافقان، جنگ تحمیلی، اغتشاشات، داعش، حملات تروریستی و سایر اقدامات مختلف گرفته تا شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت و مرد میدان تمام تلاش خود را کرد تا این انقلاب شکوفا نشود و به ثمر نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تدبیر امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای رهبر انقلاب 42 سال از انقلاب گذشت و امروز کشور ما به یک کشور مقتدر و توانمند در منطقه تبدیل‌شده و رزمندگان و جوانان در چنین روزی خرمشهر را آزاد کردند و الگویی برای جوانان مقاومت و فلسطین شدند و با حملات موشکی و مقاومت گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی را درهم شکستند و در این جنگ نابرابر به پیروزی رسیدند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله در ادامه گفت: شکل‌گیری جامعه بر دو جریان است یکی عوام و یکی خواص، عوام عامه مردم، دانشجو، کاسب و سایر اقشار هستند و خواص رهبر، روحانیون، مسئولان، نخبگان و ازاین‌دست جایگاه‌ها هستند که برای مردم عادی و عام الگو محسوب می‌شوند و اگر کار درست و نادرست یا مثبت یا منفی انجام دهند می‌توانند در جامعه، عامه را در آن مسیر هدایت کنند و سوق دهند، پس باید خواص کاری انجام دهند که درست است و مردم را به این مسیر هدایت کنند و مردم ولی‌نعمت‌های ما هستند و ما خادم‌ ملت هستیم.

سردار خلیلی تصریح کرد: خواص اهل حق مدافع ارزش‌ها هستند و در مقابل آزمون‌های سخت پیروز می‌شوند و در مقابل کج‌روی‌ها می‌ایستند و در تصمیم‌گیری‌های اجتماعی به‌درستی عمل می‌کنند. عوام جامعه تبعیت‌پذیری از این خواص دارند و منتظرند ببینند رهبرمان چه واکنشی به مسائل دارند و پیرو آن حرکت می‌کنند، ولی متأسفانه خواص باطل به دنبال شهوت‌رانی و عشرت طلبی هستند و تا ریشه حق را خشک نکنند دست‌بردار نیستند و در مسیر خود اهل لغزش هستند و ازاین‌دست خواص باطل کم نیستند که زمانی در مسیر حق بودند و پیشینه داشتند و به‌مرور زمان تنبل شدند و به دنبال رفاه‌طلبی رفتند و در دفاع از ارزش‌ها دچار انحراف شدند و باید در انتخاب مسیر و الگوها دقت شود تا خدای‌نکرده به گمراهی نرویم.

تعیین تکلیف برنامه مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوریداغ‌شدن تنور انتخابات در ایلام/ 847 شعبه اخذ رای برای روز رای گیری پیش‌بینی شده استامیدآفرینی زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد

وی با توجه به انتخابات پیش رو ابراز داشت: دشمن از اول انقلاب تا امروز سه هدف را در ایران دنبال می‌کند، هدف اول القای ناکارآمدی نظام در افکار عمومی، دوم تغییر رفتار نظام در کشور، منطقه و بین‌الملل و سوم تغییر نظام است که این اهداف را بیش از 42 سال است که دنبال می‌کند و هر بار نقشه‌های آنها نقش برآب شده و در پیشبرد اهداف خود در ایران باوجود رهبر انقلاب و مردم با بصیرت و انقلابی با شکست مواجه شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله تأکید کرد: در حال حاضر دشمنان تمام نیروی خود را متمرکز کردند تا انتخابات ایران در سال 1400 را به یک انتخابات بدون شور و هیجان و مشارکت تبدیل کنند و با حرکت به سمت جنبش‌های فراگیر، امنیتی کردن انتخابات و ایجاد ناآرامی و سوق دادن جامعه به سمت نارضایتی مردم پیش روند. تقویت جبهه غرب‌گرا فعال‌شده‌ که با بودن این اقدامات کشور ایران آباد خواهد شد و در غیر این صورت آبادانی برای کشور نیست و این افکار را به مردم القا می‌کنند تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند و از شکل‌گیری یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری جلوگیری کنند.

سردار خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: باروحیه انقلابی و بصیرتی که در مردم با ایمان ایران اسلامی سراغ دارم، این انتخابات هم با توجه به منویات مقام معظم رهبری، با حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم عزیز کشورمان ایران اسلامی برگزار خواهد شد و با انتخاب فرد اصلح و رئیس‌جمهور کارآمد، انقلابی، دشمن‌ستیز و تأثیرگذار در جامعه، کشور را در مسیر رشد و شکوفایی و ارتقای درجه امنیت و اقتدار بین‌المللی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه ثارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند