Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد) هیات دولت با بیان اینکه «درباره تصمیم شورای نگهبان به ناچار به مقام معظم رهبری نامه نوشته ام و آنچه در ذهنم بود به ایشان منتقل کردم» گفت: درباره اصل 113 قانون اساسی به شورای نگهبان تذکر دادم، اما این شورا هر بار درباره این اصل تذکر می دهیم تفسیر خودش را دارد و می گوید نمی توانید در این زمینه تذکر دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور ادامه داد: ما هم از رهبری درخواست و تقاضا کردیم تا اگر ایشان صلاح می دانند در این مساله ورود کنند. هر چند آقا کمتر در این زمینه ها وارد می شوند ولی به هر حال مواردی هم بوده است.

روحانی گفت: انتخابات ریاست جمهوری مسأله بسیار مهمی است و تنها این نیست که ملت فقط به خاطر رییس قوه مجریه نظر بدهد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات بسیار مهم، نماد آزادی و آگاهی مردم است و مردم باید با آزادی و آگاهی کامل پای صندوق آرا بیایند و ملاک تشخیص مردم است.

رییس جمهور ادامه داد: رییس‌جمهور باید مردم ایران را در مذاکرات خارجی نمایندگی کند. اگر خدایی ناکرده در یک انتخابات حضور کمرنگ باشد و برای مردم مسایل روشنی نباشد آن وقت مصلحت ملی و امنیت و حیثیت نظام در جهان چگونه خواهد بود؟

روحانی بیان کرد: امام راحل همیشه توصیه می‌کردند که میزان رای ملت است و مردم ما را به اینجا رساندند؛ ٩٨ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و چرا باید این ٩٨ کم شود؟ خدا نکند مردم حس کنند و فکر کنند بدون آنها می‌خواهیم تصمیم بگیریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری همیشه بر مشارکت حداکثری تاکید داشته و دارند. ایشان تصریح کردند که برای من هدف اول مشارکت حداکثری مردم است.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روحانی خرداد انتخابات شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد