Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی بوشهر بیان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده سربازان ولایت در مرزبانی با رصد و اشراف اطلاعاتی با جدیت در مبارزه با قاچاق در مرز‌های کشور تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با تجهیز مرزبانی به امکانات و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و نیز شناور‌های تیزرو و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع، مرزبانان با آمادگی کامل در دفاع از مرز‌ها و نیز مبارزه با قاچاق مجاهدت می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان در مرز‌های کشور در طرح عملیاتی رعد ۴ در چند روز اخیر بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.

گودرزی عنوان کرد: بیش از ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

او گفت: این وسایل شامل خودرو‌های راه‌سازی، خودرو‌های سنگین، موتورسیکلت، قطعات و لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و... است که قاچاقچیان قصد ورودشان را به کشور داشتند و با تیزبینی همکاران کشف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد: مبارزه با قاچاق در راستای تحقق منویات رهبر معظم‌انقلاب با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان