Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی از اهدای تجهیزات به مراکز فرهنگی هنری همدان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این تجهیزات که در اختیار ادارت شهرستان قرار گرفته، بخشی از نیازهای مراکز را رفع می‌کند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با تأکید بر اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده این تجهیزات بنا به نیازهای هر شهرستان خریداری شده، گفت:  هدف ما بهره‌برداری حداکثری از امکانات است، از این رو سال گذشته بخشی از تجهیزات را بازسازی و در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: در سال 99 با پیگیری های انجام شده اعتبار قابل توجهی برای تعمیر و تجهیز مجتمع های فرهنگی جذب شد که در کنار تعمیر و نوسازی مجتمع ها، بیش از یک میلیارد تومان هم تجهیزات برای مجتمع ها خریداری شد.

 

وی  افزود: این تجهیزات شامل، دوربین، لپ‌تاپ، دوربین های مداربسته، آبسردکن، میز و صندلی، کامپیوتر و... است. علاوه بر این اموال اسقاطی و بدون استفاده مجتمع ها در مرکز استان و شهرستان ها هم جمع آوری شده و ساماندهی شد.

 

وی درخصوص جذب اعتبار برای سایر بخش‌ها، از جمله بخش عمرانی هم توضیح داد: امسال پروژه مجتمع فرهنگی هنری فامنین ۲ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد؛ پروژه موزه هنرهای معاصر هم با  ۵ و نیم میلیارد اعتبار جدید در حال فعالیت است.

 

احسانی عدالت محوری را از رویکردهای اصلی اداره کل عنوان کرد و گفت: در بحث عدالت فرهنگی و هنری، رویکرد مشخصی داریم و امسال اعتبار پشتیبانی و اعتبار برنامه‌های شهرستان مشخص شده و همچنین در بحث توزیع تجهیزات با توجه به نیاز هر شهرستان تجهیزات خریداری و در اختیار آن شهرستان قرار می گیرد.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهدای تجهیزات استان همدان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی هنری مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6093270

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)