Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود مردوخیان گفت: مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم با کمک خیرین در شهرستان کامیاران راه‌اندازی می‌شود.

محمود مردوخیان مدیر موسسه قرآنی انوارالقران شهرستان کامیاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: فعالیت قرآنی این موسسه از سال 1398 شروع شده است و در حال حاضر با وضعیت کرونا 150 دانش‌آموز دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این موسسه یک موسسه با مجوز آموزش‌های عمومی قرآن است، افزود: موسسه قرآنی انوارالقرآن در تمامی زمینه‌های قرآنی اعم از روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت، لحن، مفاهیم و غیره مشغول فعالیت است.

 

مدیر موسسه انوارالقرآن کامیاران اعلام کرد: در ایام کرونا همچنان کلاس‌های ما به صورت حضوری و مجازی برگزار شد که البته با اُفت تقریبی شرکت کنندگان در کلاس‌های حضوری مواجه شدیم اما اکثر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شد. 

 

مردوخیان با بیان اینکه در ایام کرونا جذب قرآن‌آموز کمرنگ شد، اعلام کرد: تلاش ما در این ایام آموزش حفظ قرآن کریم  به قرآن آموزان بود.

 

وی ابراز امیدواری کرد به محض بهبود نسبی شرایط و تشکیل کلاس‌های حضوری روند آموزش‌های جدید آغاز شود.

 

مدیر موسسه قرآنی انوارالقران شهرستان کامیاران بیان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری کلاس‌های موسسه در با استفاده از تکاس تصویری از طریق واتساپ نیز اقدامی موثر در آموزش حفظ قرآن کریم بود.

 

مردوخیان اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک با کمک‌های خیرین قصد تجهیز و راه اندازی مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن را داریم که مقدمات اجرای  آن در دست اقدام است.

 

وی به دیگر فعالیت‌های  موسسه پرداخت و گفت: ما توانستیم در طول هر سال کاری بیش از ۵۰۰ نفر را با تلاوت روخوانی قرآن آشنا کنیم و در کنار اینها با اهتمام قرآن‌آموز توانسته‌ایم نصفی از این آمار را به مراحل بالاتر طی استعدادیابی از جمله حفظ قرآن و صوت و لحن و مفاهیم قرآن ارتقا بدهیم.

 

مدیر موسسه قرآنی انوارالقران شهرستان کامیاران اضافه کرد: در شهرستان کامیاران در سنین زیر ۱۶ سال فعالیت‌های چشمگیری انجام‌ شد که در مسابقات آموزش و پرورش مختص دانش‌آموزان، بیش از ده مقام استانی کسب کردیم.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه قرآنی کردستان مرکز حفظ قرآن کریم شهرستان کامیاران شهرستان کامیاران حفظ قرآن کریم موسسه قرآنی مدیر موسسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مسیر جاده ساحلی دیر به سمت بردخون به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معرف است گفت: حل مشکلات اورژانس جاده‌ای این مسیر در دستور کار قرار دارد و خدمات آن دائمی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز عصر امروز در نشست ویژه بررسی چرایی تعطیلی مدام اورژانس جاده‌ای منطقه «دروداحمد» در محور ساحلی شهرستان دیر با حضور دادستان و اعضای شورای اسلامی بردخون اظهار داشت: این محور به سبب "افزایش تردد خودروها و کم عرض بودن جاده" حوادثی به همراه دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود مشکلات این اورژانس جاده‌ای برطرف شود تا تنها پایگاه امدادی جاده ساحلی دیر به سمت بردخون شبانه‌روزی و دائم، به مردم خدمت‌رسانی کند.

بر پایه این گزارش تعطیلی‌های مداوم این پایگاه اورژانسی با اعتراض و انتقاد شهروندان بردخون و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی همراه بوده است و با ورود دادستان دیر به این موضوع باید دید وعده فرماندار دیر در شبانه‌روزی شدن اورژانس جاده‌ای منطقه درود احمد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

پایگاه اورژانس جاده‌ای درود احمد حد فاصل بین شهر دیر و بردخون در مسیر جاده اصلی به سمت بردخون قرار دارد.

این مسیر به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معروف است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!