Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر جعفر حسین روز چهارشنبه در همایش بین‌المللی "کووید- ۱۹ و نظام سلامت - درس‌های آموخته" در ابتدا ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان در برگزاری همایش و حضور اندیشمندان و متفکران برجسته در این همایش سخنانی در خصوص تمامی مراحل پاندمی کرونا در جهان و تجربیات سازمان جهانی بهداشت ارائه کرد.
معاون همکاری های ۲ جانبه و اقتصادی حوزه بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ارتباط آنلاین با این همایش گفت: ایران اولین کشوری بود که بعد از شیوع ویروس کرونا تیم ارزیابی از سازمان بهداشت جهانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
دکتر جلال نائلی افزود: با شیوع کووید -۱۹ همکاری های ۲ جانبه خوبی در جهت تبادل تجربیات با کشور چین انجام شد و هیاتی از صلیب سرخ از کشور چین نیز به ایران آمدند.
 
وی به جلسات متعدد و مجازی در راستای مقابله با بیماری با سایر کشورهای دنیا نیز اشاره کرد و گفت: طی این جلسات تجربیات کشورها به صورت ۲ جانبه تشریح و مورد تبادل قرار گرفت.
 
نائلی، تامین واکسن مورد نیاز کشور را بحث اصلی از زمان شیوع ویروس کرونا در کشورمان عنوان کرد و گفت: در جهت تامین واکسن استفاده از همکاری های بین بخشی و ۲ جانبه با کشورهای روسیه و چین مورد تاکید قرار گرفت و همچین تولید و تامین واکسن داخلی از مواردی بود که مورد پیگیری قرار گرفت.
گفتنی است کنفرانس بین المللی سه روزه "کووید - ۱۹ و نظام سلامت - درس های آموخته به مدت سه روز از چهارم تا ششم خرداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان با ارائه پنل های تخصصی درحال برگزاری است.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان سازمان جهانی بهداشت زنجان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان سازمان جهانی بهداشت کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان سازمان جهانی بهداشت زنجان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری