Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رادمهر فرماندار جاسک در نشست ستاد شهرستانی کرونا گفت: با توجه به اجرای محدودیت های کرونایی در شهرستان، رعایت نشدن دستورهای بهداشتی توسط بعضی از مردم در سطح شهر و روستاها، همچنان وضعیت جاسک قرمز است.

رادمهر افرزود: بیمارستان از لحاظ بستری و وضعیت تخت های مربوط به کرونایی در وضعیت مناسبی نیست، مردم نهایت رعایت نکات بهداشتی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: طبق بررسی های صورت گرفته، بعضی از بستری ها و مراجعات منشا آن از شهرستان های استان همجوار بوده است.

فرماندار جاسک تشریح کرد: شهروندان از تردد های غیر ضروری وحتی دور همی های خانوادگی خوداری کنند. طرح منع تردد از شهرستانها حوزه شرق شهرستان به جاسک و بالعکس اجرایی می شود.

رادمهر تشریح کرد: در بررسی های صورت گرفته و نظرات کارشناسان برخی علائم جدید در ویروس کرونا و نوع شیوع نیز مشاهده شده است.

وی بیان داشت: برخی روستاها علاوه بر اطلاع رسانی گسترده از شیوه نامه های بهداشتی همچنان در رعایت دستورهای بهداشتی همکاری مناسبی ندارند و مثل شرایط روزهای عادی مراسم برگزار می کنند.

فرماندار جاسک خاطرنشان کرد: روستاهای جاسک کهنه وزمین لشکری بدلیل شیوع گسترده بیماری کرونا و عدم رعایت پروتکل ها بهداشتی، قرنطینه می شوند، مردم از تردد به این روستاها خوداری کنند.

وی تشریح کرد: جهت کنترل بیماری کرونا همه شهروندان و دستگاه های اداری و نهادها رعایت دستورهای بهداشتی را به صورت کامل اجرا کنند، دستگاهی که دستورهای بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمی کنند، معرفی و برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

رادمهر در خصوص فعالیت بازار گفت: ساعت فعالیت مشاغل ۲ و همچنین پاساژها باید محدود تر شود. بخشداران، شوراها، دهیاران به محض رویت بیمار در سطح روستا فوری مجموعه بهداشتی را جهت مداوای به موقع و جلوگیری شیوع گسترده، مطلع کنند.

وی افزود: برای برگزاری آزمون های حضوری هیچ گونه همراه لازم نیست.

شهرستان جاسک به نوعی دروازه ورود اتباع به استان می باشد و همچنین حضور نیروهای کارگری و ودورهمی ها در جاسک هم یکی از دلایل شیوع این بیماری می تواند باشد که باید در این خصوص نهایت دقت با جدیت بیشتر در کنترل بیماری صورت گیرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نکات بهداشتی دستورهای بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات

‍ به دلیل شدت بارندگی و کدورت چشمه شهرستان جوانرود، آب این شهرستان با افت فشار یا قطعی مواجه می‌شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، طی اطلاعیه از احتمال افت فشار و کمبود آب در شهرستان جوانرود خبرداد که به دلیل کدورت چشمه منبع آب به دنبال شدت بارش‌ها رخ داده است.

در این اطلاعیه آمده است که به علت طغیان چشمه کاوات و بالا رفتن کدورت آب چشمه مذکور که یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و روستاهای مسیر روانسر است، این چشمه تا اطلاع ثانوی از مدار بهره برداری خارج شده و تأمین آب شهر جوانرود و روستاهای مسیر روانسر از سایر منابع شامل: چاه‌های مناطق بله زین، سردم و همچنین به مدار آوردن چاه شماره یک تم تم صورت می پذیرد.

لذا با توجه به محدود بودن ظرفیت تأمین منابع مذکور احتمال افت فشار و کمبود آب وجود دارد و از مشترکان درخواست داریم در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند