Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست تیم ملی در حالی اعلام شد که هیچ‌کدام از مهاجمان سپاهان در این لیست حضور ندارند.

به گزارش ایسنا، دوشنبه شب فهرست تیم ملی برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اعلام شد و طبق این لیست ۵ بازیکن از پرسپولیس، ۳ بازیکن از سپاهان، یک بازیکن از استقلال، یک بازیکن از تراکتور و ۱۶ لژیونر شاغل در لیگ‌های مختلف اروپایی و آسیایی در فهرست تیم‌ملی قرار گرفتند و باید خود را در رقابتی حساس مقابل هنگ کنگ، کامبوج، عراق و بحرین آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان دعوت شده‌ها بازگشت سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی تیم وایله دانمارک به فهرست تیم ملی، دعوت مجدد جعفر سلمانی بازیکن پورتیموننزه و هم‌چنین بازگشت صادق محرمی پس از رها شدن از بند مصدومیت قابل توجه است. دراگان اسکوچیچ در این فهرست در هر پست چند بازیکن را انتخاب کرده است و از میان خط خورده‌ها می‌توان به جا ماندن رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال اشاره کرد که در این فهرست جایی ندارد.

نکته‌ای که در میان جا مانده‌ها از لیست تیم ملی می‌توان به آن اشاره کرد دعوت نشدن مهاجمان سپاهان بود. ‌جایی که خط آتش این تیم متشکل از سجاد شهباززاده، محمد محبی و محمدرضا عباسی جایی در این لیست ندارند. مثلث خط حمله سپاهان روی هم ۲۶ گل به ثمر رسانده که این آمار از مجموع گل‌های زده ۱۴ تیم لیگ برتری بیش‌تر است و رکورد قابل توجهی به حساب می‌آید. سپاهانی‌ها هم‌چنین با به ثمر رساندن ۴۲ بیش‌ترین گل زده را در میان تیم‌های لیگ برتری به نام خود ثبت کرده‌اند.

البته تیم ملی ایران همواره در دوره‌های مختلف بهترین مهاجمان را در اختیار داشته و در این برهه زمانی با وجود دعوت نشدن مهاجمان سپاهان نیز با توپ پر در مسابقات مقدمانی جام جهانی حضور پیدا می‌کند. مهاجمانی از جمله سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد که در لیگ‌های اروپایی درخشیده‌اند، به خوبی می‌توانند خط حمله تیم ملی را برای گلزنی تضمین کنند و در کنار این بازیکنان باید به حضور کاوه رضایی، مهدی قائدی، مهدی ترابی و سامان قدوس هم اشاره کرد که در آمادگی به ثمر می‌برند.

مهاجمان دیگری از جمله الهیار صیادمنش و شهاب زاهدی دو بازیکن شاغل در تیم زوریا اوکراین هم می‌توانستند در اختیار تیم ملی ایران باشند اما هر کدام به دلایلی در  این فهرست حضور ندارند. با تمام نقاط قوت و ضعف فهرست تیم ملی، شاگردان دراگان اسکوچیچ باید بهترین خود را ارائه دهند تا تیم ملی بتوانند از این مرحله عبور کند و حضور در جام جهانی امیدوارتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران تيم فوتبال سپاهان لژیونرهای ایرانی در اروپا استانی ورزشی فهرست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان متن پیام نماینده ولی فقیه در گلستان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انسان، والاترین آفریده خدای بزرگ و نشانه قدرت بی منتهای اوست. انسان، مستعد به همه صفات و کمالات الهی است. او را خلق کرد تا به مقام قرب الهی و جانشینی خدا در زمین برسد و این سیر جز با تعلیم و تربیت صحیح محقق نخواهد شد.

امام ( رضوان‌الله‌علیه ) فرمودند: «معلّمی شغل انبیا است»؛ این جمله خود جایگاه رفیع معلم را نشان می دهد و بنده بنا براهمیت تعلیم و تربیت تاکید دارم معلمین ما باید از میان بهترین ها انتخاب شوند.

به بیان متفکر و فیلسوف شهید مرتضی مطهری، معلم باید نیروی فکر و قوه ی ابتکارِ متعلم را زنده کند و آن را پرورش دهد و او را به سوی استقلال راهنمایی کند.از اینرو شأن والای معلم این است که ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک کند و ندای فطرت را به گوش همه رساند.   

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ی متفکر شهید مرتضی مطهری از زحمات جامعه فرهنگیان استان گلستان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت مبتنی بر ارزش های اسلام ناب و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تقدیر و تشکر نموده و و توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس