Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن هانی زاده گفت: شورای نگهبان هیچ گونه گرایش و مصلحت اندیشی حزبی و شخصی ندارد و بر اساس شاخصه های قانون، صلاحیت افراد را بررسی می کند؛ بنابراین جای هیچ گونه تردیدی نیست که این شورا تنها مصلحت نظام و مصلحت ملت ایران را مد نظر می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: شورای نگهبان یکی از مهمترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران است که بدون گرایش چپ و راست و بدون توجه به مسائل مختلف و فشارهای داخلی و خارجی بر اساس قانون و آنچه که قانون برای این نهاد مهم وضع کرده است، عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: شورای نگهبان هیچ گونه گرایش و مصلحت اندیشی حزبی و شخصی ندارد و بر اساس شاخصه های قانون، صلاحیت افراد را بررسی می کند؛ بنابراین جای هیچ گونه تردیدی نیست که این شورا تنها مصلحت نظام و مصلحت ملت ایران را مد نظر دارد و در تشخیص صلاحیت افراد هیچ گونه مصلحت اندیشی های حزبی و سیاسی را مورد توجه قرار نمی دهد.

وی بیان کرد: افرادی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته اند بنا به شاخصه های تعریف شده، مورد تأیید قرار گرفته اند و هیچ گونه حب و بغضی نیز در این خصوص مورد توجه نیست؛ بنابراین نباید هیچ گونه تردیدی در سلامت شورای نگهبان ایجاد شود.

هانی زاده تصریح کرد: بنا به تشخیص شورای نگهبان و بر اساس آن چه که قانون تعیین کرده است این افراد تایید صلاحیت شده اند و نباید جریان های سیاسی در این خصوص هیچ گونه تردیدی در سلامت شورای نگهبان به خود راه دهند و در این زمینه نقطه نظرات شورای نگهبان باید را مورد توجه قرار داده شود و نباید در این زمینه علیه این نهاد مهم جریان سازی صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیچ گونه تردیدی مصلحت اندیشی شورای نگهبان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان امروز (یکشنبه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به گزارشی از نظرات اخیر شورای نگهبان درباره مصوبات مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهارکرد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها که از سال گذشته میان محلی و شورای نگهبان در رفت و آمد بود، در نهایت خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم این طرح به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) نیز در جلسه اخیر شوری نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی گاز ایران با هند به داوری نیز مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت. طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی نیز است سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت که به تایید شورا نرسید. همچنین اصلاح قانون نظام صنفی کشور نیز با ایراداتی از سوی شورای نگهبان مواجه شد.

ادامه دارد ...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان