Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مجمع سالیانه هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی خراسان رضوی با حضور رئیس این فدراسیون در مشهد برگزار شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، این مجمع با حضور نظریان رئیس فدراسیون، فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، رئیس و اعضای هیئت رئیسه استان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور نمایندگان هیئت‌های شهرستان‌ها، نماینده مربیان و داوران برگزار شد به نقد و بررسی عملکرد هیئت استان در سال گذشته پرداختند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مجمع سالیانه هیات اسکی و ورزش‌های زمستانی خراسان رضوی ضمن قدردانی از رییس هیات استان اظهار کرد: تصور همه این است که اسکی رشته گران قیمتی است، اما هیات استان اقدام به آموزش ورزش اسکی به بچه های روستای دولت آباد کرد که اقدامی بسیار ارزشمند است.

فرزاد فتاحی تصریح کرد: جلسه خوبی با اکثر مسئولین استان در پیست شیرباد داشتیم که شگفت زده شدند و در جریان فعالیت‌ها نبودند. خراسان رضوی جایگاه خوبی در کشور داشته دو ورزشکار ملی پوش در بانوان داریم باید چهره‌ای مستعد را معرفی کنیم تا در مقاطع ملی از آنها بهره‌مند شویم

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با شیوع کرونا اتفاقات بدی رخ داد و از نظر اجرایی و مالی دچار مشکل شدیم.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در این مجمع عنوان کرد: از مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی که نگاه ورزشی دارد تشکر می‌کنم. خوشحالم که چراغ اسکی استان روشن است.

نظریان تصریح کرد: خراسان رضوی با هفت میلیون جمعیت و حدود ۴۰ میلیون جمعیت در کشورهای مجاور تنها یک پیست دارد جذب یک درصد مردم تحول اقتصادی عظیمی در این محل ایجاد می‌کند و این یعنی در دولت آباد ثروتی خوابیده که باید نگاه ها را تغییر داد تا آن را به دست آورد.

وی تاکید کرد: اگر توسعه صورت گیرد گردشگری زمستانه این محل افزایش چشم گیری خواهد داشت موقعیت مشهد برای توسعه ورزش فوق‌العاده است من روی ظرفیت شاندیز مشهد حساب کرده‌ام چرا که میتواند میزبان مسابقات سالنی ورزش‌های زمستانی باشد

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: تا سه سال آینده محلی برای اسکی و محلی برای درآمدزایی وجود ندارد و در اختیار پیمانکار است، اما اتفاقات خوبی در راه است و بزودی تحولی در این رشته ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اسکی و ورزش های زمستانی مدیر کل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال شوک بزرگی به تیم و هوادارانش داد. آنها بعد از بازی با تراکتور نشست اضطراری برگزار و علی خطیر را از مدیرعاملی عزل کردند. 

بعد از رسانه ای شدن این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری خطیر مربوط به تزریق 50 میلیارد پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است. 

ماجرا طبق پیگیری خبرنگار آنا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است. البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله 5 هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند. 

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی ها فعلا به هیچ گزینه ای نرسیده اند. روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود. 

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است. 

البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرنگار آنا گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی