Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت الکترونیکی، نحوه ورود به سامانه پادا برای کارنامه، و دریافت نام کاربری و کلمه عبور اعلام شد، کارنامه الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی ارائه می شود و منحصر به پایه تحصیلی خاصی نیست.

به گزارش ایمنا، کارنامه همه دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی به صورت الکترونیکی قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه کارنامه الکترونیکی دریافت کنیم؟

جزئیات دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت الکترونیکی اعلام شد، طبق اعلام مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی صورت می‌پذیرد و منحصر به پایه تحصیلی خاصی نیست.

پایه‌های تحصیلی که آزمون‌هایشان زودتر تمام می‌شود زودتر اقدام به ورود نمرات می‌کنند، به عنوان مثال ارزشیابی پایه‌های ابتدایی زودتر به اتمام می‌رسد و دانش آموزان می‌توانند کارنامه خود را زودتر دریافت کنند.

زمان دریافت کارنامه الکترونیکی

به محض اینکه معلمان مدارس، ورود اطلاعات به سامانه سیدا را انجام دهند ۲۴ ساعت بعد از آن کارنامه فعال می‌شود و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

دریافت رمز عبور کارنامه الکترونیکی

در ترم تحصیلی پیش نیز ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی را به صورت آزمایشی اجرا شده بود و بسیاری از دانش آموزان نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا به نشانی https://pada.medu.ir را در اختیار دارند و با همان دسترسی که از قبل برای درگاه پادا داشتند می‌توانند مراجعه کنند.

اما در صورتی که به نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا دسترسی نداشتند نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه نیست و از طریق شاد یا مکانیسم‌های ارتباطی دیگری که با مدرسه دارند باید نسبت به اخذ آن اقدام کنند.

شرایط دریافت کارنامه الکترونیکی

دریافت الکترونیکی کارنامه هیچ پیش نیاز و شرطی ندارد و فقط با دریافت نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا از مدرسه، امکان پذیر خواهد بود وهمانطور که گفته شد بسیاری از دانش آموزان هم این رمز را اختیار دارند.

کد خبر 496307

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كارنامه الكترونيكي کارنامه دانش آموزان مدارس دریافت کارنامه کارنامه دانش آموزان پرونده الکترونیکی دانش آموزان Pada medu ir ورود به سایت Pada medu ir سایت کارنامه Pada medu ir کارنامه کارنامه الکترونیکی آموزش و پرورش کارنامه الکترونیکی دانش آموزان چگونه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارنامه الکترونیکی صورت الکترونیکی دریافت کارنامه نام کاربری دانش آموزان رمز عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان

طبیه گفت: ۲۶ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص پیدا کرده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۳۱۰ نوآموز استان همدان در سایت ثبت نام شدند گفت: تمام فرآیند ثبت‌نام و نوبت‌گیری الکترونیکی است و خانواده‌ها باید با خط تلفن همراهی که به نام خودشان است وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی http://my.medu.ir شوند و نسبت به نوبت‌گیری سنجش سلامت نوآموزان اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، هدف از اجرای برنامه سنجش را شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان و تهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها و نقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی تمامی کودکان ورود به مدرسه در راستای مداخلات به هنگام آموزشی و توان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب و جای‌دهی درست آنان اعلام کرد.

محمدی تأکید کرد: سنجش سلامت ۲۹ هزار و ۹۵۰ نوآموز در دوره قبل، تابستان سال گذشته انجام شد که شرایط جسمی کودکان در سن ورود به پیش دبستانی از جمله پوست، مو، قد، وزن، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفت.

او، تعداد جامعه هدف برای شرکت در طرح سنجش استان همدان را ۲۸ هزار و ۸۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: متولدان نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ که در سال تحصیلی آینده می‌توانند وارد دبستان شوند، باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند.

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا تیرماه امسال ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود