Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان هرمزگان در فراخوانی به ستادهای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در هرمزگان از آنها برای حضور در پاتوق مطالبه‌گری و نشست‌های نخبگانی دعوت کرد.

در این دعوت‌نامه آمده: 

چنانکه می دانید انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های نقش آفرینی و مشارکت ملت در نظام مردم سالاری دینی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مشارکت در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی علاوه بر اینکه یک وظیفه ی همگانی است،حق آحاد جامعه نیز می باشد. در کنار مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، انتخاب آگاهانه  توسط مردم نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.

از طرفی انتخاب آگاهانه مستلزم شناخت دقیق مردم از برنامه ها و دیدگاه های کاندیداها در حوزه های مختلف مسائل کشور می باشد. لذا در همین راستا قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان هرمزگان در نظر دارد سلسله نشست های نخبگانی در قالب برنامه ی "پاتوق مطالبه گری"را با حضور نمایندگان و فعالان تشکل های دانشجویی به نمایندگی مردم شریف استان هرمزگان با رؤسای محترم ستادهای انتخاباتی کاندیداها برگزار کند.

لذا از همه ی رؤسای محترم ستادهای انتخاباتی کاندیداهای سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در این نشست دانشجویی جهت پاسخ به سوالات، دغدغه‌ها و مطالبات جنبش دانشجویی استان هرمزگان و همچنین جهت تبیین و روشنگری برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیداهای مربوطه دعوت به عمل می آید.

از تمامی رؤسای محترم ستاد انتخاباتی کاندیداها انتظار می رود که با حضور در این برنامه به نمایندگی از کاندیداهای محترم پاسخگوی مطالبات مردم باشند. 

امید است این برنامه بتواند نقشی اثرگذار در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم شریف استان ایفا کند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: قرارگاه بصیر انتخابات ریاست جمهوری هرمزگان روسای ستادهای انتخاباتی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان در اقصی نقاط دنیا که از مظلوم دفاع می کنند را می ستایم و این ضمیرهای آگاه قابل ستایش و تقدیر است.

وی افزود: ادامه این حرکت ها و خیزش های خودجوش دانشجویی در اقصی نقاط دنیا در مقابل نسل کشی ها، درندگی ها و کشتن غیرنظامیان، بانوان و کودکان و حساسیت آنها نسبت به این جنایات می تواند آغازگر سیر تحولات جهانی و بیداری ملت های آزاده باشد و ما با قاطعیت از این حرکت ها اعلام حمایت خواهیم کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دنیا در مقابل چنین جنایت هایی موضع گیری خواهد کرد و سازمان بین الملل هم تصمیمات جدی تری خواهد گرفت.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴،نشست با اعضای هیات رئیسه از برنامه های این سفر است‌.

همچنین نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و موارد دیگر)، نشست با اعضای هیات علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری